26 January 2009

驚喜

2009.01.26
第 387 次飛行

大年初一, 飛左班 台北 turnaround.....冇得揀, swap 唔走, 人家說我仲有得揀, 佢地指既係 port sick, 但識我既人都知我唔會無端端走去咁做.....(雖然我知好多朋友最後都係做左呢個選擇....)
因為好多人都選擇 port sick....所以由原本我地班機有3 個extra crew, 最後變到得返一個extra crew....一個crew 俾人捉左去做seoul turnaround, 另一位briefing 完左, 俾公司捉左去做隔離班 cebu turnaround...可憐也......兩位同事, 變左要遲兩個鐘先返到屋企......過年.....
我就比較好彩, 冇俾公司捉左去做其他機, 不過我又有另一個唔好彩....返到公司時, 都仲係用緊原本要做既那隻機....之後 check 到自己係做business class, 去個程得9 個客, 回程得3 個客, 真係好鬼開心架! 但點知, 一入 briefing room, 同事告知o岩o岩轉左用另一隻 aircraft, 雖然都係空中巴士, 但因為個configuration 好唔同, 搞到原本極之light loading 既 business class, 變左economy class overbook 左 50 個客, 即係upgrade 哂後, business class 變左full load......仲要轉左個隻機, 係公司最新既客艙, 鬼咁難做, 上次用個隻 777-300 ER 做台北機我已經做到半屎...今次仲要用另一隻更加"堅"既黎做service....唉...真係多謝哂公司俾個咁既驚喜我...... 
上到機....著哂 turbo 做野.....好彩架機泊左係outerbay, d 客逐批上, 所以都仲可以, 未起飛, 老總已經問我仲頂唔頂得順.....可能有之前有做777-300ER overbook 50 個客既經驗, 所以今次我還可以.....有時我真係覺得....公司係度挑戰緊我既極限......
service 大致上都ok, 不過d 人upgrade 左, 自然乜都食食食...好似前世未食過咁, 有幾個客要 extra bread....有個客仲衰到要飲cappuccino.....真係抵打...大佬, 準備descent 啦!!!仲飲....好彩阿姐們對service 要求唔高(最怕有d 阿姐明知唔係好夠時間做service, 仲要要求有d 乜野good presentation..等等....), 同埋都好快手, 所以service 都算順利......
回程.....終於可以抖下, 因為 business class 得5個客....yeah....
大年初一, 個個都開開心心....兩位隊長, 仲有老總, 阿姐都派利是, 當然都唔少得公司個封開工利是....老總仲買左野食, 同埋送小天使手機繩俾我地, 真係好nice 啊!
過兩日就要 standby, 唔知會被call 去邊呢?
點都好, 係度祝大家...心想事成...

No comments:

Post a Comment