8 January 2009

AEQ, AEQ又到 AEQ~~!

2009.01.06 to 08

抖完兩日後, 就係一連3 日既 AEQ - annual emergency qualification.....
雖然話係抖左兩日, 但呢兩日我好俾心機讀書架....
 
 廢事上堂既時候俾d trainer 問到口啞啞啦...

今年公司改左少少AEQ 既內容, 加入左CBT (computer based training) 呢樣野.....因為由5 號開始改, 所以我地即係第二批接受呢樣新野.....
第一日, 晨咁早返到公司準備第一日既 training 啦....
一開始又係door operation....就4 隻門, 今次我做左3 隻.....然後就去上 equipment section....(上年呢樣應該第2 日先上架), lunch 後就係新加入既 CBT....佢地會俾大慨3 個鐘頭45 分鐘既時間俾我地去完成4 個section....當中有兩個section 都一定要做哂去.....起初我地係誤會左trainer 既意思, 以為一定要make sure 每一個topic 隔離既 circle 都要紅哂先叫係完成左....所以個個都搏命逐個topic睇哂去...過左times up, 大部分人都只係完成左兩個topic 咋.....就係大家好苦惱既時候...trainer 話其實每個topic 隔離既circle 有半個紅色都得架啦....即係話...我地唔洗每一頁都要睇, 只係你自己識, 飛左去都ok.....但真係要make sure 自己每一個topic 都go through 過囉.......佢咁講就得啦.....放左學後, 我去左computer room完成埋剩番既兩個section....係咁飛哂d 頁數, 答哂最後一兩頁既qs 就算....其實是有點無聊....因為裡面既information 好多都係 volume 5 個度copy 出去.....反而我覺得值得一睇既就係當有smoke, or evacuation時, 個d 聲係點.....
做完呢個CBT, 我就留左係公司溫多一陣書先回家去............
到第二日, 一開波就係教security....同上年一樣, 都係做返個4 man drill.....輪住做....唯一唔同既係, 今次做security training, 唔再係mock up 做, 而係classroom 做.....之後就做smoke drill.....真係好唔鍾意做呢樣野, 個smoke mask 好鬼死難戴......好明顯今次我係唔識戴, 不過個trainer 唔係點話我...呵呵...
 其實而家aircraft 內都已經冇哂 smoke mask 呢樣野.....都唔明點解仲要戴呢舊野.....同以前一樣, 入到去都要搵番隻公仔.....而我好成功搵到....不過搵完之後, 我地唔係好識返出黎.....
 
因為乜都睇唔到, 甚至trainer 叫我地將另一隻公仔放係最後一行, 都因為我地以為搵到公仔那一行已經係最後一行, 而放錯左...
 
不過都唔關我地事啦, 因為我地放個隻公仔將會係下一group 搵....呵呵...

lunch 後, 就係做CPR 心外壓同埋用個舊AED.....由大人, 到做小朋友, 再做到BB..... 都算幾順利啦......搞掂哂後, 又要上返mock up 做一個scenerio.....而今次不幸被揀中做其中一個cabin crew.....基本上我地都做得唔錯, 唯一美中不足既就係.....我地逃生之前都有check 過洗手間, 但始終都係睇唔到裡面真係有人...
那位人兄"lay" 埋左係門後面.....
 
我地仲要check 左兩次都見佢唔到....後來trainer 說總之大家盡左力就得啦.....u all have already done your best....if u cannot find him, it's not your fault...

就係咁完結左第2 日既training....
第三天, 依然係極度眼訓.....
 辛苦捱完個first aid section 後, 終於到test 啦......
 
我以極速既15-20 分鐘完成左個test, 係唔check 既情況下就press "end exam".....因為好想快d 返課室訓下.....
 
 點知...我落返去, 竟然鎖左????!!!
 
 結果要呆等半個鐘......
 
 期間, 有其他同事都完成左個test 落返黎.....都問我點解做得咁鬼快......就係因為我冇check 卷囉.....問我點解唔check.....1. 餐餐我check 親都會開始猶豫.....2. 真係好鬼眼訓......

下午就係上好悶既 CRM - crew resource management....頭個半鐘, 簡直悶到要用香口膠黎炸下自己個腦.....
 
 可想而知, 真係好悶....後來有discussion 就好一點.....不過有d 唔開心囉, 我一心諗住早d 走麻, 點知有個case discuss 左成半個鐘...激死我..........

總括黎講, 今年既 training 因為trainer 既關係, 所以好輕鬆就過左, 不過真係好累同眼訓, 所以完成左3 日training 後, 個晚我成 10 點就訓著左.............
p.s 今年已經係我踏入公司第n 年的training....但點解仲有咁多crew 問我係唔係new joiner???
仲要阿妹前阿妹後......但其實.......我覺得自己都唔細架啦......

No comments:

Post a Comment