24 February 2010

無奈 (1)

2010.02.23 to 24
第 455 次飛行
 
有時班機 light loading , 未必一定是好事....
飛的前一天, 我去看看loading, 只得63 位乘客, 心想: 真好, 賺了一程...
想不到那天回到公司時, 發覺公司將兩班日本機結合成一班機(因為兩班機的loading 實在太少了), 結合後, 都只得 165 位乘客, 還好...
而由於兩班機結合了, 所以其中一班機既所有機組人員都被安排作為乘客飛去日本, 然後第二天執勤回港....而幸運的同事們當然沒有我份....
到差唔多乘客登機時, 老總說總共有23X位乘客, 再加 14 位作為乘客既機組人員....即是差不多 full load...
那一刻, 實在有少少無奈.....
其實這樣都不緊要, 但我很不喜歡其中一位作為乘客既高級機組人員不斷對執勤既同事說: "I am very happy!!!"
你唔講, 我都知你好開心....

***
整班機, 都算幾順利, 只係不明白印度人跟住我, 跟到去日本....
一開始做service, 已經有兩位印度人用以下呢句做佢地既開場白:"I have order an indian vegetarian meal" 同埋 "Is all meals halal?
***
終於行到去日本...
我做after-landing check 時, 卻發生小意外...
有位鬼婆因為了遺留了頂帽在機上, 而拉著行李返上機....
我看見鬼婆迎面衝過來, 速度很快, 係走廊做緊 after-landing check 的我, 已經盡快閃身走入座位欄避避.....
可惜我的左腳來不及縮起來, 被鬼婆拖著的行李撞到正....
她撞完我後, 還繼續拖行李走到她的座位, 完全沒有停下來的意思....
雖然她一邊拖行李時, 有對我說"sorry", 但一點誠意都沒有....
當時我只懂得摸著自己膝蓋對下的地方, 同埋叫著痛....
整個情況被紫姐見到....
當鬼婆找回她的帽子, 準備離開機艙時, 紫姐截住她, 問: "Madam, you hit my crew...", 下刪100 字....
紫姐的意思係鬼婆明明見到我係面前, 都照樣衝過去, 而令我受傷, 而撞到我後, 完全不停低理會, 就繼續去找她留在機上的帽子...
鬼婆聽到紫姐怪責她時, 立即發惡:"I don't mean that! I have said sorry to her 3 times already! What do u want me to do????"
再瞪大對眼望住我, 說:"so, are you ok now????"
我除左話"ok", 還可以怎樣?
本來這件事, 只得我及紫姐知, 不久與我同galley 工作既 purser 同我partner 都知道....但我想不到最後幾乎成set crew 都知.....很多同事走來問我發生什麼事......
她們知道後叫我記得第二天回程寫report....話可大可小......
但其實那一刻, 我並不是想著寫report 的事, 而是另一些事....
到了酒店後, 立即去便利店掃貨, 再與我partner去crew room 上陣網...
一入到crew room, 就見到本班機既 captain...
他問我及我partner 是不是在佢班機上....
我們答yes 時, 他忽然對著我說:"I remember you, you are the one who is hit by the pax...."
那一刻, 我覺得某同事的咀巴真犀利....我只是在 crew bus 見過captain 一次, 那天還要是沒有時間介紹自己....那為何captain 會認得出我呢?! (好明顯, 一定有人講吧....)
其實講到尾, 並不是那麼大件事吧....
到了第二天, 我最後都沒有寫report, 因為我發覺我寫完report 之後五日內, 根本唔會有時間係香港睇醫生.....
其實那刻, 我覺得自己最需要一點安慰, 但當想到這時, 我只會覺得更加無奈.....
越不想去想, 越自動去想....

No comments:

Post a Comment