25 February 2010

無奈 (2)

2010.02.25
第 456 次飛行

睡了一覺後, 就出發做班台北turn....
同之前個班日本機一樣, 去個程很 light loading, 只係回程 full 哂.....再一次心想: 也好....
這次去台北採用的飛機的經濟客艙, 是前陣子被公司加建了幾行...現在卻變了長長的經濟客艙....由第一行行到最後個行, 起碼用上成分鐘....
經濟客艙的galley 也由兩個變了三個, 而每個galley 都需要一位purser, 即係而家由兩位經濟客艙既purser 變成有三位....
由於我係第一次係新的經濟客艙工作, 所以前一晚抽了點時間望望個service flow....
一心諗住台北turn, 好易做....點知....
briefing 的時候, 我好記得有人說自己好 easy-going....但上到機完全是另一回事.....
去程, loading 少過一半.....foodcart 只得4 架, 所以我們6 位小同事, 有兩位就去one-man cart, 另外四位同事就分成兩組, 去two-man cart...
我與同事S準備開始一齊派餐時...A說: "你地是旦一位去 one-man cart 得啦...另外一位by hand 去 tea/coffee"
於是我就負責派餐, 同事S 就by hand 去tea/coffee....
既然有同事會緊隨著我去tea/coffee, 咁我只顧派餐, 不用再問客人想唔想飲tea /coffee....那就更好...
點知我派餐派了都冇兩行, B(那位自稱easy going 的人)對我說: "你派餐時, 要問埋d 客要唔要茶/咖啡的..."
那一刻我心諗, by hand 去tea/coffee 的同事已經係正我後面, 我為什麼派餐的時候仲要問客人要唔要茶/咖啡呢?
其實個一刻, 我真的很亂,  一個想我一邊派餐, 一邊問茶/咖啡....另一個想我只係派餐, 由其他同事負責去茶/咖啡....究竟A 同B 想我點做個service 呢?

我再派多兩行, 同事S 對我說: "我同你去two-man cart", 再隔一陣, B 就放左茶同咖啡各一jug 係foodcart 上...
我開始明...亦知道自己應該點做, 就係與同事S 一齊two-man cart 派餐, 同時又要問客人飲唔飲茶/咖啡, 而A 同B 同時又係我後面by hand 去茶/咖啡....=.=
咁樣米好搞笑囉...因為by hand 去茶/咖啡的同事, 一定做得快過一邊派餐, 一邊又要問客人飲唔飲茶/咖啡的我們.....亦完全好唔make sense!
那一刻, 我想發癲....
派完餐, 我們去2nd tea/ coffee, 做完就去做 collection....
B 又說:"collection 一定要逐個客問要唔要茶/咖啡!"
這個行動再一次唔係service plan 內...
由於B 成日攪攪震, 搞到經濟客艙既purser 都好似騰哂雞咁, 結果造成我地小同事既壓力....
更好笑的是...我只負責左邊既zone(即係ABC 位個邊), 很多時右邊既zone (即係 HJK 位個邊)發生什麼事, 我未必所有事都會知....
service 前C 同我講: "頭先44H 米甩左部電視既, 你去睇下44H調唔調去44J啦..."
"o下?" (個刻我先知44 H 既電視成個甩左.....)
但我見負責那個zone 的同事聽完完全冇反應, 我係唔知頭唔知路的情況下, 走去同個客傾...
到我做完service....
C問我: "44H 甩左既電視, 你放左係邊?"
我既然之前唔知道部電視甩左, 我更加唔會知道部電視去左邊....
我說過我不知道....但隔了一陣, C似乎忘記了我已經答左, 又再問...
我再答: "我不是負責那個zone 既同事, 所以真係不知道..."
其實期間我都有幫手問問其他同事, 但完全冇人知道....
到了好後期我先知道原來已經有另一人一早將部甩左既電視拎左上去俾老總....
成班機, 完全冇溝通....(我都唔知點解會咁...)
係台北transit 時, 我真係好想落機, 唔係好想原班機返香港....
但我冇得揀...
回程, full load, B 係 service 時, 冇再黎搞亂我地, 所有service 順利進行...
但完左service 後, B 落黎巡視....忽然說:"去行一轉剩返既 juice cuplet...."(即係好似做pre-pour 咁)
台北turn 咁樣做法, 我倒是第一次見....
明明簡簡單單的台北turn, 做乜要攪到咁複雜呢?
落機時, 我真的面如死灰.....
唯一安慰的是....我這班機不是long flight........

No comments:

Post a Comment