21 February 2010

又係BOM

2010.02.18 to 21
第 454 次飛行

這班機, 有點苦....
第一程前往孟買, 出乎我意料外, 有成100 個位剩...
但不幸的是....要同所謂既 TOP 10 老總飛....
可能同佢飛過幾次, 都知道佢對於service 既準則係點.....只是要立即去應call light 呢樣野, 比較有難度.....因為對於佢黎講, call light 一著, 5 秒內唔應, 對佢黎講已經算係好慢....佢一定會花時間打電話去我所工作既 galley, 叫是旦一位同事去應call light....
第一程因為幾light loading, 所以唔係太辛苦....就係我以為相安無事時, 有d 麻煩事發生左...
孤菇去水既時候, o岩o岩有位印度人A 要去洗手間, 佢經過我身邊既時候, 忽然無啦啦用手臂撞到我手上個盤水.....衝力太大....成盤水就倒左落一位中國女子, 印度男人B 同埋我既身上.....我安慰自己好彩盤上得返3 杯水, 同埋那些只係水, 而唔係其他飲料....但又如何? 倒瀉左就係倒瀉左....一個字"慘"....
好彩既係, 呢個情況俾位印度阿姐同埋我partner 見到.....知道係有人撞到我而倒瀉水....
而撞到我既印度男人A, 竟然一句"sorry" 都冇就走左去....而我就不斷同兩位濕身既客人say sorry....
那中國女子就話唔緊要, 而印度男人B 就話: "you should not be the one who say sorry..."
然後, 我同印度阿姐就清潔返倒瀉水既地方....而我就問兩位客人需唔需要調位, 但兩位就話唔需要....
我以為事情就咁過左一段落....
之後有一次我經過那印度男人B 身邊既時候, 佢話佢成身濕哂, 問我有冇第二條褲俾佢換.....我答冇....
然後佢同我講....佢條褲裡面"乜野都冇"....仲笑笑口叫我除左條裙俾佢著.....呢個時候, 佢既朋友幫我解圍, 話可以借條褲俾佢著....(其實後期我諗返轉頭, 印度男人B 咁同我講野, 我可以告佢sexual harass....)
再隔左一陣, 我partner 同我講, 位印度男人B要complain, 話d 水倒左係佢身上, 搞到佢部電話壞左....而因為之前有位印度阿姐見過事發情況, 知道完全唔係我既錯, 再加上覺得個客係都要返一d 補償, 所以印度阿姐就同佢理論啦....叫個客開下部手機, 睇下係唔係真係壞左, 但個客又死都唔肯開佢部手機喎...
我都坦白同阿姐講, 我可以做既真係做哂, 幫佢抹返個位, 俾 blanklet, 安排幫佢調位 (但佢唔調), 問過佢ok 唔ok, 佢都話ok, 佢之前掂我要野飲, 我都已經冇話佢.....同埋我仲好記得我同個客講sorry, 佢既反應係 "you should not be the one who say sorry...", 所以真係唔知個客想點....
阿姐叫我唔好擔心, 仲笑說可能個客部電話未上機已經壞左....
為了我既安全....其餘既時間, 阿姐都叫我唔好再出現係個客面前.....
但我避開佢都冇用, 佢係會有雙腳識行黎搵我.......
***
第二日就要做班奪命孟買去杜拜再返孟買既半夜 shuttle....
班機辛苦就預左, 只係冇諗過孟買既機場呢排會有咁多蚊....
係 孟買 transit 時, 機門一開, 一大羣蚊飛入黎機艙, 唔單止令我地一眾同事覺得討厭, 連係孟買trainsit 既客都投訴....鬧我地點解唔spray下, 又話我地點解明知咁多蚊都唔俾佢地出去侯機室休息下....唉, " 過境乘客唔落得機" 唔係我地公司既規則, 而係孟買機場........仲有人話d 蚊係唔係香港過黎孟買....同事們都頂唔順爆左一句: "it's from your country(India)!"

後來spray 左 cabin, 好了點吧.....
***
去杜拜個程, 老總唔肯採用新既 service flow....結果係我做完 service, 推架 cart 回galley時....有千千萬萬既手伸出黎問我拎野飲....阿姐都做到噴火......
 拎起foodcart 上既兩jug 水係d 客面前fing 下fing 下說: "sir, there is no water!!!!"
 
見到阿姐做呢個動作, 唔知點解, 覺得好好笑.....

另外, 又有乘客 complain, complain 自己幾個月前唔見左check-in baggage, e-mail 俾本公司, 但到而家都未收到回覆....
***
回程返孟買時, 有位中國藉乘客係機門關了後, 先同我講佢留左件行李係保安檢查那裡....我盡了努力問佢叫乜名, 聯絡方法, 件行李既形狀, 顏色, 內裡既物品...等等....
起初佢話留低左行李係第一個安檢區, 點知當我已經將所有 msg 交左俾老總, 老總又已經將info send返去杜拜機場.....到了孟買後, 個客忽然同我講佢記錯左, 佢留低既地方應該係第二個安檢區(即係 boarding gate 前).....
唉, 咁都記錯...救命.......
我....祝佢好運........
***
最後一程孟買回香港係最好做 (雖然都係full, 但因為night flight)......不過竟然都有小事發生....哈哈...
就係有人多手做左d野, 搞到個crew bulk 既 smoke alarm 著左.....
***
兩個星期前我話過研究下自己既耐性係唔係好左, 經過今班機, 我諗應該係好左....

No comments:

Post a Comment