13 February 2010

2 月 9 日

2010.02.09 to 13
第 453 次飛行

翻查過往既紀錄, 計埋今次, 做了好幾年, 這只是自己第三次黎到阿姆斯特丹(AMS)....
而公司係這些年來, 只係roster 4 次 AMS 俾我....(不得不說, 真係太少)
上年既 2 月9 日, 公司俾左AMS 我, 但我因為某些原因而要swap 走...
估唔到今年既同月同日, 我再有返呢班機....
唔通係整定?!
整班機都幾好做, 冇乜特別麻煩事發生....
又或者應該咁講, 麻煩既事並冇發生係自己工作既zone....
與我同galley 工作既同事不滿意他的partner....
不得不承認, 他的partner 有點事是做錯了....
但態度不好比做錯事更惹人討厭....
我, 作為旁觀者....
與他的partner 係 outport 出了半日街...
感覺係....佢份人應該本身都係咁.....(這是同事問我時, 我的評語)....
整班機令我最開心既就係降落個一刻, 因為可以同家人過新年....
另外, 我買了自己很喜歡的東西...(下篇再講)

No comments:

Post a Comment