7 February 2010

鬥耐性

2010.02.04 to 07
第 452 次飛行

為左要多d allowance, 又係揀無可揀之下, 我決定換班bombay 返黎做....
好好彩, 換左bombay兩日後, 公司就加左留係bombay 既外站津貼....(不過這種pattern 去到 3 月尾就唔會再有, pattern 應該會更短, allowance 自然會更少....亦自然更加少人肯做)
這是我二月既第一班機, 公司剛剛轉左新既 briefing 程序, 大家都緊張萬分, 因為老總將會問至少4 條safety questions....係至少....聽聞有d 變態既老總....會問成十幾條safety questions, 每一位機組人員都要答.....而d 問題係一月既時候已經有得係網上download, 總共有大慨二百多條題目....雖然我剛剛完成左一年一度既AEQ, 但我呢位緊張大師, 係公司一出左個二百條safety questions 後, 立即print 左出黎溫.....
雖然係有準備, 但點都會有D 緊張, 尤其是見到個個企係 briefing room 出面拎住一大疊題目係度溫既時候...
這次 briefing, 自己被揀中左, 不過是一條很common 的問題, 所以過關...
我還記得係 section leader's briefing 的時候, 印度阿姐說, "I do this flight every week, so I may have a higher level of patience than yours...However, if I'm tired, I may have a lower level of patience than yours..."
然後就步上前往印度孟買既航機....
第一程: 香港 --> 孟買, 做完 cocktail service, 遲遲都做唔到 meal service, 因為實在有好多 call light, 我做drink 做到阿姐最後叫我做完手頭上個杯就唔好再做, 去後面galley 幫手去 special meal.....
做完 meal service....係靜左一陣, 點解? 因為tubulence, 安全帶燈號著左.....
點知燈號一熄左.....頭先冇著一段時間既 call light, 一次過還返哂俾我地.....
原來好多人都要tea, coffee....
就係咁, 忙左成個幾兩個鐘.....
直到仲有大慨 45 分鐘就到孟買時....
阿姐忽然說, "don't answer the call light and don't leave the galley anymore!!!!"
原來阿姐都頂唔順佢地自己人既 call light 那麼多....
雖然阿姐叫我同我partner 唔好再做, 不過自己答應左某d乘客既 order, 所以照做埋去先.....
就係咁, 黎到孟買....
到左第二天做shuttle: 孟買--> 杜拜 -->孟買, 其實預左係辛苦.....但今次出奇地我個zone 既乘客很好( 我知道後面個zone d 客好癲....癲到負責後面個zone 既同事叫我千祈唔好去後面....)....比起我之前做既孟買機, d 客又唔算飲得勁, 仲要好多人只係飲juice 咋喎.....自己一罐soda water 都冇開過....whisky 做左 10 杯都冇......
就係咁, 都算輕鬆地做完班 shuttle, 係捱眼訓個下辛苦d....
到了最後一日由孟買返香港.....因為夜機既關係, 不算太忙, 只係遇到幾位態度不太好既乘客.....
到左香港, 臨落機前, 阿姐對我說我既忍耐力比佢更好.....對客很有耐性....
其實佢講完後, 我自己有諗過, 究竟係我自己既耐性真係好左, 定係D 客既情況好左呢?
等我兩個星期後再研究下.....

No comments:

Post a Comment