15 February 2010

Hyacinth & Tulip

2010.02.12 to 15

終到打到呢篇blog!
呢幾日yahoo blog 好多問題, 對我影響最大既問題就係upload 相....我upload 左 17 張相, yahoo blog 都話我已經upload 左 17 張相, 但最後我得返 10 張....
我試完又試, 今晚終於俾我搞掂左....
真係把鬼火想將yahoo blog closed 左, 搬去另一處.....
講返正題.....
本來想去隔離 Belgium....但因為天氣實在太凍既關係....所以取消左行程.....只係出左Den Haag centrum 行下算啦....
見臨近新年...今次再次買花回港....
今次冇買百合, 因為想買下其他花....
原本只係訂左鬱金香, 但後來係酒店大堂見到有盤風信子都幾靚, 於是臨check out 時買埋風信子...
整班機, 只有兩位同事冇買花回港....
而我地將d 花放左飛機上一個神秘位置...
有同事係crew rest 或者得閒既時候就會去一去呢個神秘位置賞花....
鬱金香我幾年前係荷蘭買過, 今次買佢係貪新年七彩顏色會開心d....
反而風信子, 我係第一次買, 開花時, 令我眼前一亮.....
未開花前, 冇乜特別....


 
開花啦開花啦....





 

過左一日...開得更燦爛....





 
香氣遍佈孤菇所住既單位....
由於我對花既認識唔深, 於是係網上搵搵風信子既資料...
Hyacinth
原來風信子都算係百合類, 加上這種顏色, 唔怪得知我咁鍾意....
不過我認為風信子既香氣有點濁, 所以佢只係我既第二最愛, 而最愛既依然都是"它".......
鬱金香太七彩啦....同我好格格不入......不過都靚....


 
踏入新年, 應該是開心的....不過....我不能完完全全地去快樂.........

No comments:

Post a Comment