24 February 2010

孟買市遊

2010.02.20

因為今次應該係我最後一次做4 日孟買 pattern, 日後得返3 日pattern 要出去行下睇黎比較困難啦...加上隊長同埋佢老婆介紹了個方法出去 sightseeing, 所以我與幾位同事決定出一出去看看吧...
做完班奪命shuttle, 小睡幾個鐘, 就坐酒店派來既私家車出去孟買市....
大慨坐 45 分鐘車, 就到達downtown...
首先去左睇睇印度人洗布既地方....
洗大塊既布, 一塊 20 Rupees ($5 HKD 都唔洗), 洗細塊既布, 一塊 5 Rupees ($1 HKD 都唔洗)....






 
之後就去左世界遺產 - Chhatrapati Shivaji Terminus (Train Station)...建於 1878 年, 之前係叫做Victoria Terminus...到了1996, 為了紀念Maratha Warrior King, 才改叫現有既名字...




 
遊畢完後, 就去了附近既 Cafe 食左個late lunch, 途中見到印度既麥當勞"密密送"....
 
飯後, 到了阿拉伯海邊望望...靚就幾靚啦, 但我所在既位置有陣屎味....好臭, 有d 大煞風景....
 
下面呢間酒店就係2008年 11 月尾被恐怖襲擊既其中一個地方....
 
不知不覺, 已經遊了5 個鐘, 開始累.....決定回酒店休息....
這次既房間同我之前住既好唔同....靚好多好多.....最喜歡就係床同洗手間只有一窗之隔.....(如果有朝一日我屋企都係咁就好lu....)


 
全程其實都是免費的, 不過行程到左尾聲時, 點都要俾返d tips 俾司機大哥吧....大慨給他 1000 Rupees...

No comments:

Post a Comment