20 March 2010

與乘客對話 (2) - 安全氣袋

2010.03.17 to 20
第 460 次飛行

今次....又是去澳洲....
乘客登機時...
"叮"!!!!
孤菇: 先生, 請問有乜野幫到你?
先生與太太指著內置安全氣袋的安全帶問: 呢個係乜野黎?
孤菇: 呢個係安全氣袋...
先生: 咁用黎做乜野?
孤菇: 大吉利是講句, 如果飛機失事, 有意外時, 安全氣袋會彈出黎保護你地....
先生呆呆的望住我, 好似唔明......孤菇心諗: 係唔係我解釋得唔好呢? 於是....
孤菇: 即係好似車上的安全氣袋一樣, 撞車時, 安全氣袋會彈出....
先生: 哦....咁你同我拆左佢(安全氣袋) 出黎.....
先生一邊講, 一邊已經強行撕開內置安全氣袋那部分.....
孤菇: 先生, 安全氣袋係唔可以拆出黎架! 如果你覺得條安全帶 "um"住你, 覺得唔舒服既話, 你可以較鬆少少條安全帶....
之後我幫先生較鬆少少條安全帶....
其實已經唔係第一次有乘客叫我拆左個安全氣袋架啦....我甚至見過真的有乘客拆了整個安全氣袋出來....
事後, 我回到galley 與阿姐講起這件事來, 然後好奇心望望張 pax information list....發覺對夫婦是ID 來的....不過是比我還低幾級的ID....

No comments:

Post a Comment