2 March 2010

無奈 (3)

2010.02.26 to 03.02
第 457 次飛行

緊接台北turn 後, 就係前往"大蘋果城市"......
去個程, 做到半死....
15個半鐘既飛行時間....起飛後, 派第一餐, 之後第一組同事去休息大慨 4 個半鐘, 之後就派第二餐, 第二餐後, 就到第二組同事去休息4 個半鐘, 然後就降落....
這次, 我被編係第二組休息....
通常係派第一餐到第二餐中間既4 個半鐘內, 會有人食杯麵....這是人之常情, d 客坐低冇野做, 加上又 full load, 冇覺好訓, 自然想食野...但通常唔會有太多人食......
這次...比較多人食, 但又並不是去到好好好多多多多人食的地步.......怎料阿姐將d 杯麵display 係galley 當眼的位置.......另外, 係還有大慨個半鐘就派第2 餐時, 忽然說by hand 去杯麵....(即係拎一盤盤杯麵出去逐個客問佢地食唔食麵....)
其實阿姐曾經問過我好唔好by hand 去杯麵, 我望望下自己隻錶, 派杯麵勉強都做得哂既, 但問題係, 淨返既個半鐘唔係只係派杯麵咁簡單, 仲要預返d 時間準備第二餐......
可惜隔左一陣, 阿姐都係堅持己見.....by hand 去 杯麵.....
當時只得阿姐, 我同埋另一位同事當值, 成班機有成 238 位經濟客艙乘客.....阿姐係 galley 沖水, 我與另一位同事就逐個客問食唔食杯麵.....
本來後面成個zone 好多人都訓左, 但因為阿姐一咁搞, 全世界醒哂.....
兩個人對 238 位乘客, 一tray 只放得8 個杯麵.....試想想, 去行幾多轉先行完.......
結果做左成個鐘先派哂杯麵....
這時, 有位頭等阿姐落黎經濟客艙拎少少野, 見到我去杯麵, 就叫我唔好去, 同d 客講就快有第二餐, 唔係做死自己....
我說: "已經太遲...我已經去哂咁濟...."
當然我還說這不是我的主意.....
頭等阿姐忽然對我露出可憐既眼神.....
這時仲有半個鐘就到第2 餐, 阿姐沖哂麵就對我說:" u 2 go for collection, I need to change oven...." (阿姐要將第二餐既main course 放入 oven 叮熱....)
結果, 兩個人要係半個鐘內收哂起碼150 -200 個杯麵....
另外, 仲要準備第二餐的東西.....
那一刻, 我肯定自己一定做到一d 儀態都冇哂....
幸好, 我partner (她是第一組休息的)早了回來.....我見到她時, 好開心終於多了一雙手....
不知道阿姐是否覺得自己決定有錯, 定係有其他意思, 到我上去crew bunk 休息時, 佢原來已經幫我鋪好哂張床.....仲鋪得靚靚....說: " this is for you..."
阿姐鋪床俾我訓, 係我做左空服咁耐的第一次.....
我傻傻地問:" why?"
佢答: "thanks for your hard-work...."
雖然佢係咁講, 但我總覺得背後好似有極大陰謀咁...哈哈......
事後有人同我講, 根本唔應該by hand 去杯麵....唔係第二餐放係中段時間派係為乜?!
算...都已經做左, 唔想再諗.....
不過最好笑既係....阿姐去休息前, 寫了一張"十誡"俾我partner.......(我倒是第一次見... :p)
1. pls clean lacquer tray
2. pls clean washroom
3. pls complete BCR form
4. pls go for water
5. uplifted if necessary
6. pls leave message to the next set of crew
7. find the empty headset bag
仲有幾項, 但已經唔鬼記得啦....
我知我partner 有點新, 但以上的東西, 已經做左一至兩年既同事應該都會記得同埋識做以上的事....唔洗寫落黎掛.....
回程....因為第二餐放左係降落前兩個鐘先派.....所以我唔洗同阿姐一齊休息....佢算俾面我, 係休息前冇寫佢既 "十誡" 俾我......
其實阿姐都算勤力....但有時佢做事既方法有點怪......
另外, 亦俾我見識到點係上司面前爭取每班機既分數......(實在做得太明顯, 但不方便係度透露吧...)
返到香港落機前.....佢又做了一點小事令我睇到 "o" 哂咀......
都係個句, 佢都算好既, 但真係有點怪......(這裡不能盡錄)
anyway, 雖然有時唔係太適應佢既做事方法....但自問已經盡左力......同埋從阿姐身上我都算學到一d 應該學的東西, 當然亦都知道有邊d 東西我唔應該學.....(有時我明白阿姐有阿姐的擔心, 但都要理下做細既感受麻....)
落機後, 最開心見到父親大人黎左接機.......(好耐冇試過有人黎接囉....)
踏入3 月, 希望一切都順順利利..........
P.S 這班機上, 俾我見到cookies 4 成員既其中一位....

No comments:

Post a Comment