27 March 2010

Warm Vanilla Sugar

2010.03.24

到了紐約, 我要調節一下自己的情緒....
到達了的第二天, 天陰陰, 又落雨, 但我堅持坐車到32 街喪食韓國菜....
我可以一個人吃完所有前菜, 所有主菜, 甚至甜品都食埋....
我知自己食量有少少驚人, 因為我見工作中的侍應都常常用奇怪的眼神望著我的食相....哈!
正如有朋友說過:"你的食量與你的身型不成正比...."
到達後的第三天, 天放晴, 我要出去吸下新鮮空氣....






 
然後坐車去左附近一個頗多黑人的shopping mall shopping一番....
我第一次在Bath and Body Works 購物....今次去是因為前排聞到阿姐身上的陣陣香味...很香, 細問下, 原來她在這裡買....
噴完又噴, 噴到自己成身香味, 最後揀了Vanilla 味....
Handcream原價10 蚊支, 但現在只需6 蚊...
另外送一支body lotion or shower gel (最左個支)
好抵....嘻嘻....
 
我很喜歡自己一個人走的感覺....雖然有點悶....但覺得很舒服...很寧靜....
經過兩天的靜心....我大慨準備好自己回港....

No comments:

Post a Comment