14 October 2010

機上無3D架!

2010.10.11 to 14
第 502 次飛行

這次前往一個悶OUTPORT - ADELAIDE...
不知為何, 每次來到, 我總記得我N 年前做過一班6日SUPER LONG STAY 既ADL PATTERN...
那6 日真的悶到死....但當然, 那時的ALLOWANCE很豐厚....連房間也是很大的.....
現在?! 差得遠了....
這次很幸運, 有位阿姐要吸煙房, 所以與我的房間對調....YEAH! 當然我絕對知道她的房間比我的好得多...呵呵....
不過是有代價的, 連續兩天我要回房時, 張KEY CARD 都是失效的....=.=||||
今班機的同事都很好, 乘客竟然都十分十分好啊!!!!(除了老總, 她很煩, 一件小事都可以B 成10 分鐘....我又要扮路人甲啦....不過詳情唔想再提, 無氣啦, 加上又唔係太關我事....), 到了ADELAIDE 的兩天, 大家都一起出去食飯, 飲野, 傾計, 十分愉快....(一向來到這個OUTPORT, 大家都會各自行動, LOCK AND SEAL 的, 今次大家的舉動, 實在令我有點意外...)
當中, 我們都會談及INFLIGHT 的有趣事, 我覺得以下這事件幾有趣....
話說前排機上有AVATAR這套電影播放, 有天, 乘客按CALL LIGHT..
空姐A:"先生, 請問有D乜野可以幫到你?"
乘客問:" 喂...你地係唔係有眼鏡?"
空姐A 完全不明白乘客指的眼鏡是什麼...
乘客再解釋: "拎眼鏡睇3D 呀...."
大家聽完這事件後, 都笑了很久....
乘客真的覺得空姐有個百寶袋, 機上什麼都有........
唔.....大慨我們可以向公司建議一下.....

No comments:

Post a Comment