21 October 2010

辛苦錢

2010.10.18 to 21
第 503 次飛行

都有段時間無賣duty free, 差點都忘記了自己仍是sales team 的一份子...
飛的前兩日check position...嘩....竟然要賣duty free....
那不要緊...
想不到間唔中一班機賣duty free, 就俾個客鬧到我狗血淋頭..........
首先我接觸了女士甲...她付款時, 給了我一張macro polo 會員卡, 因為在機上買多過$ 500 的duty free 產品, 就有得儲分....
我照碌張卡, 但部機說是:invalid....我問她是否有張新卡, 她又說沒有....
其實這個情況我之前都遇過無數次, 通常我會替她們寫一份report 通知公司, 待有關同事入回積分....
而我也照直對女士甲說了....
之後, 我接觸女士乙, 她買的東西比女士甲多很多, 總額起碼多過二千大元.....
她是金卡會員, 我照樣幫她碌卡, 但部機又說invalid....
於是我說:"小姐(其實是師奶一名), 唔好意思....張卡碌唔到, 所以我會幫你寫個report 返公司幫你入返分..."
當時戴住耳筒的女士乙, 都未等我講完, 就鬧了我足足五分鐘.....
"又入唔到分! 次次你地都係咁樣同我講....次次都要我自己親自去入返d 分, 你地有冇攪錯呀? 真係離哂譜....(下刪n 百字....)"
"小姐, 我頭先話我會幫你寫個report 返公司, 同你入返d 積分....."
聽完, 她依然繼續鬧, 還說:"仲有呀....係唔係有抽獎呀? d 抽獎券係邊?"
待她鬧完, 我什麼都沒有回應, 就回到galley.....爆粗.....哈哈哈哈.......
爆完一輪後, 是時候做正經事, 寫了幾個report....我還寫了一個report 讓老總簽名, 保護返自己.....
這幾個月的關鍵時刻, 我真的不想出了任何差錯....
待後來女士乙心情平伏後, 我才告訴她若要抽獎的話, 是要自己上網登記的....
又一位都未看清楚本discover the SHOP, 就不斷嘈的客人.........
雖然這次的銷售總額很不錯, 不過這些真是辛苦錢啊.....
不過不得不說, 這班三藩市機很辛苦....除了rest period 外, 我沒有一分鐘可以坐低的, 連去洗手間的時間都沒有, 機上有很多印度人, 他們不沖廁也算, 有乜可能將抹完屎的紙巾放在洗手盆隔離?!
所以每次我的best friend 叫我多點來三藩市時, 我都會說:"班機太辛苦, 成日做真係命都短幾年...."
今次做完這班機, 元氣大傷....
放工後還弄傷了腳趾, 現在的我與跛子沒有分別, 嗚.........

No comments:

Post a Comment