24 October 2010

靜脈曲脹救星- 喜療妥

2010.10.24

未做空服前, 我已經有靜脈曲脹的問題...
做了空服後, 由於長期站立, 問題越來越嚴重...
有時就算著了絲襪, 都見到靜脈曲脹的情況....
有次, 做完service, 紫姐忽然問我:"你對腳係唔係好痛呀?"
因為她見到我雙腳的青筋浮現得很厲害......
而在機上工作時抽筋的情況, 亦越來越嚴重, 不過很多時都沒有人發覺, 因為我已經開始習慣抽住筋一邊去a-cart, 一邊去派餐, 以及, 一邊去杯麵....
不過有時會捱不住, 好像上班三藩市機, 我叫了一句:"我唔得啦...." 但依然要一拐一拐派杯麵....
後來阿姐命令我不准再行, 要坐....
前排見到公司的newsletter 刊登喜療喜discount 的廣告....打算買...


怎料那晚回到家, 太后已給我買了....(她知道我買得來, 可能已經是明年的事...哈哈...)
用了一段時間, 不知道是不是自己心理作用, 感覺良好, 而一舊舊既靜脈好似有改善的跡象....
但同時, 我發現有更多青筋的出現.....
看來, 要塗好一陣子.........

No comments:

Post a Comment