8 January 2008

久別了的奧克蘭

2008.01.06 to 07
已經差不多3 年沒有來奧克蘭..........
第一日到奧克蘭的時候係早上時分, 個個第一時間去左訓覺...再相約夜晚去dinner...係阿哥係介紹下, 我地去左下面queens st 呢間Nando's 食雞雞!
孤菇叫左個 half chicken meal...真係yummi!  好食到第二日我要encore 多次...呵呵!

 

第二天, 朋友e 亦都到左奧克蘭, 我帶佢 encore 番第一晚的 half chicken 後, 就決定去 one tree hill, 這個地方, 很久之前就好想去, 但好多時自己一個人都冇乜動力去...這次有朋友陪同, 問了酒店來回one tree hill 的方法後, 我地就出發....
去的時候我地分別坐左兩次巴士先到....但由於同酒店俾我地的 info 有少少出入, 結果都係要問巴士司機係邊個站落... 大慨半個鐘就到達 one tree hill....




 

我地行左一段時間, 但距離最高處都仲係好遠, 那時我已經行到好累 (少做運動係咁)....

 

行行下, 仲見到牛...


 

再花多15分鐘時間, 終於上到最高處...其實上到去唔知為左乜....哈哈哈!
p.s 下面第一張係從Wikipedia website copy 出黎的...



 


但總算值得既, 因為係上面, 可以睇哂Auckland 全景...




 

很久都沒有去 sightseeing, 雖然這天的天氣都幾熱, 但當係這高處瞭望這一望無際的景色, 感受著陣陣清風...那一刻的確將所有不快,壓力都放下了...不過...卻增添了我的思念...
回程發生了一些小插曲, 因為黎的時候我地係坐 #312 呢架巴士, 大慨20 分鐘- 30 分鐘先得一架, 所以諗住回程都坐番同一架, 點知那架巴士完全冇理會我地飛左站.... 那時很累的我地, 白白等多 15 分鐘...最後我地決定係巴士黎都問下返唔返到queens st...終於有架 #305 黎到...
回酒店休息一會, 我地出去dinner...由於之前食得太多油膩野, 所以這次想食番d 清淡d....揀左好耐, 最後去左食日本菜......

 

這次最傷既又係我d皮膚, 只係曬左一陣者...已經曬傷了...搞到回程我化妝, 完全唔洗上胭脂都有胭脂的效果...
係post 相呢一刻...睇番d 相...可能好耐冇影過相, 所以覺得好滿足....
有關 one tree hill 更詳盡的資料, 可以去: http://en.wikipedia.org/wiki/One_Tree_Hill,_New_Zealand
如果想睇多d one tree hill 的相, 可以到我的 album: http://www.flickr.com/photos/92347866@N00/sets/72157603664422370/

No comments:

Post a Comment