14 January 2008

天主知我寂寞

2008.01.14
今日開始一連3 日的annual training....
自上年開始, 已經再冇classmates 同我一齊上 training, 上年諗住會悶到死, 但點知俾我見番一d 飛過的同事....之後到今年, 我又以為自己又會悶足 3 日, 點知今日行到入去, 竟然俾我遇返那位一齊去 LA"o岩咀型"的同事...哈哈哈! 幸好...佢仲記得我....(不過佢又冇可能唔記得我, 話哂我同佢係 LA食左 5 個鐘頭早餐) 後來這位同事e 有什麼活動, 都自動走埋黎同我一group...不過我地兩個就成日做錯一d 好 minor 既野....哈哈!
其實我根本不用擔心太多, 因為天主已經為我安排一切....
今朝一番到去 safety school, trainer 就開始問書, 不過今年好彩過上年, 因為今年兩位trainer 都好好, 我還記得上年那位s 小姐....問書問到我地成班死去活來似的.. 之後就例牌練哂咁多個door 的 emergency evacuation...
lunch 後, 就係我比較覺得討厭的心外壓 practice, 因為今年改左次數, 起初覺得好似難左, 但試後, 比起以前真係簡單好多.....
終於....放學....昨日孤菇只係訓左兩個鐘, 所以而家極度眼訓....
仲有兩日....
P.S 之前成日聽anna 講過我地有位小中學同學入左黎做....今日我終於見到佢, 佢竟然同我一齊 training, 不過我唔知佢仲記唔記得我, 所以我冇去相認....

No comments:

Post a Comment