16 January 2008

如我所料

2008.01.16
這天...係training 的最後一日...首先講下 1 st aid...之後就去左救火...然後就係test...去到test 的時候, 我真係眼訓到做做下差d 訓左...我堅持著....極速地做哂去...真係好極速....第一個做完走人...卷都唔想再返睇...只係想快d 出去sofa 訓...
下午又係比較悶的section...幸好我有香口膠呢位好朋友, 先捱到放學....
另外今日仲係出 roster 的大日子, 如我所料, 我新年真係要 standby, 已經半年冇standby, 今次一俾就兩個week, 真係多謝哂, 我又冇因為咁而唔開心...反而最唔開心既係叫我年三十晚飛我最憎的 713...
呢一刻, 孤菇已經將個班機變左做bombay...問我有冇後悔, 講真, 有少少, 因為我send左個 bom 上去, 竟然有三位同事俾美加long flight 我....仲可以係新年前返, bombay 就要年初二先番到, 真係激死我.... 不過向好方面諗, 去一次bombay 的 allowance 已經係個d 美加機allowance 兩倍...
係公司搞埋d swapping, 就要飛奔去公公的喪禮....可能又眼訓, 加上見到個阿婆差d 俾架巴士車親, 搞到我落車時唔記得俾錢...瘀到要個司機提...........
好眼訓..好眼訓....呢3 日訓的鐘數 = 我平時一日訓的鐘數...

No comments:

Post a Comment