13 November 2007

落機前, 請檢查...

2007.11.13

第 306 次飛行

乘客落哂機之後, 我地要做一次after landing check, 即係要檢查乘客有冇遺留的物品...

大家又估唔估到佢地試過留低d乜野呢?

有:

 - passport ( 我試過執過一次, 好彩我係香港, 識路, 追到出immigration 搵番個客...其他的情況好多時係d 客以為自己唔記得帶落機, 但因為本passport 根本放左係佢地自己身上...
)

 - 眼鏡 (試過坐機尾大約66-67行的客人, 佢副眼鏡竟然係第54 行搵到....)

 - 鏡片 (我都唔明白, 點解佢成程機自己戴住副眼鏡, 自己都唔知塊鏡片甩左...)

 - 相機 (那次係一班小學生玩玩下, 玩到唔知俾邊個拎左部相機...)

 - 銀包 (執過無數次, 有時係走廊封到, 有時係廁所執到...)

 - 手機 (好普遍)

 - i pod (又係好普遍...)

 - 成袋duty free 物品....

 - 鞋 ( 大慨客人係機上赤腳行得太舒服啦....)

 - 假牙 (放左落個tray 度, 俾同事收埋...
)

 - 牙托 (那次, 我收哂所有野, 差唔多 landing 時, 有客人同我講留左個牙托係個tray 上, 問我拎唔拎得番...我都好老實同佢講, 成機有成300 幾個客, 300 幾個tray, 要搵要逐個tray 搵, 同埋個cart 已經好污漕, 真係唔好意思....我心諗...點幫你搵啊?
)

不過我覺得最厲害係....

 - 行李 (上次係曼谷返香港, 我驚見一個有成一個overhead locker 那麼大的 suitcase 冇人拎走...今次呢班機, 我個zone 有成半個overhead locker 的gucci bag 冇人拎走...咁大舊野冇拎走, 自己唔覺得怪咩?
仲要係佢地隔左起碼成 15 分鐘先記得番黎飛機拎番....真好笑...)

所以, 各位乘客, 請帶齊你地的隨身行李, 避免遺留係機上...


No comments:

Post a Comment