25 November 2007

無奈中...(上)

2007.11.22 to 25

第 308 次飛行

由於train 左新機的關係, 公司呢兩個月都俾左sydney 機我...


由於新機的business class galley 一d 都唔user-friendly, 所以我十分希望自己唔好再好似上個月咁係business class 工作... 而我之前check 過自己今次係做economy class, 所以都鬆一口氣...

入到briefing room, 同事們都有問我的 position, 而我都知道佢地的position, 之後老總入黎, 竟然同我地講佢部機check 唔到大家的position, 所以佢會自己assign, 那一刻我的心跌到谷底...因為今次係聚同級同事中, 我的名字係排係最頭...所以我估自己將會被派去做business class...就係我擔心的時候, 老總assign position, 佢竟然逐個阿姐阿哥問佢地想做邊個position...最後到我地d 小同事們...老總問邊個想做 J1 (即係business class), 點知冇人舉手...我就死都唔舉手架啦...因為我原本auto assign 都唔係呢個位, 但點知auto assign 呢個位的同事架妹又死都唔舉手(因為佢都唔想係 business class工作), 老總見冇人舉手, 就assign 左另一位同事O 做business class, 之後老總問邊個想做y3, 即係賣 duty free position, 因為我本身係assign 做呢個位, 所以我立即舉手說: "may i?" 之後我再話..."because i have checked my position before, and i was assigned to be Y3.." 老總聽完後, 立即問: " so, u all check your position already?" 全世界就" yes!", 最後老總就逐個問番我地原本的position...而架妹最後要做番 business class, 而同事O 就去番economy class...briefing 完後, 阿姐與幾位同級同事都多謝我咁樣同老總講...其實冇話多唔多謝...只係我覺得其實架妹本身係做business class, 我地的position 又冇撞到相同....佢應該自己識舉手囉...就算我幾唔想做, auto assign 到, 我都會做...
上到機, prepare 緊inflgiht 的東西時, 我開始發覺得partner 同事 n 有d 問題, 因為佢suppose 應該係 business class 幫手做ground preparation, 之後, 我好心提提佢, 佢聽完就去左business class, 點知又好快番左黎...佢話前面light loading 唔洗佢幫手, 之後, 佢就好似一look 木咁企左係度, 唔知做乜咁, 冇耐佢問我有乜野可以做, 我就話" creamer and sugar ...", 那時我都未知係乜野事...終於到左pax boarding...我見到好多鬼佬, 就對同事n 說, 今日真係, 又light loading, 又全部都係鬼佬..好易serve...同事n 說:" 我唔知呀...今次係我第5 水咋!" 亦即係佢第一班 long flight...即一刻, 我就明白點解佢頭先好似乜都唔知...但我又奇怪, 點解佢briefing 時又唔同阿姐講聲....

幸好去個程day flight 唔full...但我已經覺得做得好辛苦, 因為前晚訓唔著, 訓得兩個鐘, 同埋發覺去個程, 第一餐做完pre pour drink service 又好, 到第二餐做完 cocktail service 都好, 同事n 完全冇去做collection...呢樣野都算...我知道後來對面aisle 的同事 o 有同佢講要做collection, 但佢梗係冇做...後來我都有d放棄, 因為我發覺同佢好似溝通唔黎咁...

待續...


No comments:

Post a Comment