13 November 2007

激死我啦!

2007.11.13

今次全機同事, 只有我一個係遲一班機走, 所以我的wake up call 係比佢地遲成兩個鐘, 亦即係我可以訓多兩個鐘...
這亦係我swap 呢班機番黎的其中一個原因....

我的 wake up call 本來應該係差不多早上7 點, 點知今朝5 點, 我竟然收到wake up call...因為我一向都慣左係wake up call 30 分鐘前就起身準備, 所以聽到wake up call 時, 自己都嚇左一跳, 望望個鐘, 見到只係早上5 點, 而由於個wake up call 係錄音既, 加上我望望個門口, 又冇見到任何information sheet, 所以我繼續訓...


其實俾個wake up call 響左嚇一嚇後, 已經訓得唔好, 點知到左6 點, 又有電話到, 今次係front desk 的staff 問我點解仲未落去...我同佢地講:"i operate 708 today, not 2700...", 但個staff 仲好堅持我係operate 700, 而我都好堅持咁同佢講:" my wake up call should be 06: 50, and reporting time should be 07:50!" 呢一刻我真係好嬲..我話: "please check before you call me, thank you!", 然後個staff 叫我俾個last name 俾佢check, 之後就收左線....

因為呢兩個電話, 搞到我同仔仔都冇覺好訓...本來我可以訓多兩個鐘, 但而家個staff 5 點鐘就叫醒左我, 咁我同operate 早一班機返香港有乜分別???

既然都醒左, 就打算早d 準備d 野啦, 點知...間房停電!

最後我report duty 時, 同老總吹水時, 講左今朝單野... 老總打算幫我寫report, 佢亦有問d staff 點解會有d 咁既事發生, 其中一個staff係咁同老總say sorry, 因為佢係 trainee, 以為要成個list 的crew 都要打哂電話叫佢地起身... 我相信除左我次外, 仲有兩位同事有3 day pattern 的bangkok, 今朝都應該有俾呢個trainee 嘈醒左...

anyway, 見佢係trainee, 加上佢係咁say sorry, 那就算吧...不過真係激死我囉!


仔仔對我說: "唉, 泰國人係做唔到d 咁複雜既野架!", 相信仔仔係工作上, 時時都遇到比我更糟的情況...

No comments:

Post a Comment