9 November 2007

Stockton

2007.11.04 to 06
 

這次去左stockton 去搵我honey, 我honey 即係我的best friend...我地由幼稚園識到而家...

雖然成兩年冇見過面, 但唔知點解, 又覺得唔係好耐, 睇黎時間都過得幾快...當中我仲知道一d 令我好意外的事呢!

孤菇去左佢所讀的大學...仲陪佢去聽lecture, 陪佢一齊 quiz, 做quiz 個時的感覺好搞笑....個個都係度做, 自己就咁坐係度....哈哈! 感覺好奇怪...

係個邊stay 左個overnight 就返去 san francisco...

之後由於太累, 同埋想訓多d, 因為我知道回程又要做structural snacks service...所以都冇出到去downtown 行啦...

上面那張照片並唔係Stockon 影既, 而係幾年前第一次我去san francisco 影下的.


No comments:

Post a Comment