8 November 2007

與積奇林同行舊金山 (下)

2007.11.04 to 08

第 305 次飛行

回程, 幸好係 night flight, d 客飲我 唔係太勁, 做完 service, 我打算去樓下拎d snacks, 點知俾老總截住左, 因為男同事a 唔係同我地一齊回港, 所以這次冇佢幫手, 老總叫左我同另一位紫姐幫手計 rest period,  就係我計緊的時候, 老總叫左我阿哥幫手, 我立即閃...呵呵!


這次好多了, 有成4 個半鐘rest...我地又準備d 杯麵....為左唔想成日企, 我地拎左兩個oven 落黎坐住整...就係呢個時候, 中間galley 的韓姐就好似來程的時候一樣, 黎我地galley 拎第2 餐的bread...其實來程的時候有d 小插曲, 韓姐好心幫後面galley 的阿姐放第2餐的bread 內oven, 雖然我地只係拎左兩個oven 落黎坐, 但其實仲有好多 oven 可以放bread 的, 但韓姐偏偏要拎我地坐緊的oven 放bread...所以回程, 我地絕不可以俾呢件事再發生, 我地好主動幫佢將d bread 放落其他 oven 內....呵呵!
因為係 night flight, 所以到我地去杯麵時, 都冇乜人食...所以有同事打算同老總講可唔可以唔要 drink cart, 只係by tray 咁去 water and juice, 答案當然係唔得啦, 老總好堅持要去cart, 最後我又好似來程咁, 去中間 galley replace 休息中的同事去 drink cart...又係飛快由 30 行去到50 幾行, 但這次因為都幾多人問我tea/ coffee, 所以我去到door 4 就停左, brew 左tea/coffee 放係cart top, 等我拉個cart 回前面galley , 再順便 serve 埋....執埋d 手手尾尾, 後面galley 的同事已經叫我唔好再返黎, 快d 去訓...咁我當然好聽佢地話啦...呵呵!

這次, 我睡得很甜...

另外, 不得不提, 係我去economy class 期間, 老總就話佢聽唔掂一位台山人講d 乜....再將個波拋左俾我...老總同我講, 話個台山人婆婆要填入境紙, 當我去到婆婆身邊的時候, 我再聽多次佢講乜, 因為佢夾左d 國語, 廣東話同埋佢自己的鄉下話...所以果然係聽唔明...  我只聽到婆婆話佢已經填左, 但點解老總又要我叫佢填多次呢?   之後我成日聽到婆婆講: "窩打老道", 之後我又聽到"的士", 又聽到個"上" 字....再聽到個"寫" 字, 最後我終於估中左婆婆想講乜...

原來係...個婆婆一陣要去窩打老道的女青年會, 但因為佢一陣會將入境紙交左去入境處, 所以佢想叫我幫佢用張紙寫多次女青年會的地址, 等佢一陣可以俾個的士司機睇...

幸好, 我只係用左15 分鐘就估中左....婆婆開心到捉住我對手唔放...


這次與積奇林同行, 感覺又不算太差, 應該話幸好又冇乜大事發生...只可以說, 如果同佢飛, 就要預左做structual snacks service 囉! 不過同事說: "其實個service plan 上, 係話做NON- structural service 的", 我笑說:"你指俾老總睇啦....!" 可惜, 我倆都冇咁既勇氣...


No comments:

Post a Comment