28 November 2007

簡單但很累

2007.11.27 to 28

第 309 次飛行

始終都係唔慣飛早機....加上昨晚完全訓唔著,  結果我係冇訓過之下, 坐頭班巴士番工, 由香港去新加坡, 再踩到曼谷...

最慘既係...今次兩程完全full load....我知道自己一定死梗...只好叫自己要不停做野做野....


最安慰既係....兩程機的客人都好easy going....特別係第2 程...full load 係 291 人...有成 200 位客人都係屬於一個青少年團體, 好似學生去旅行咁....雖然佢地成日要飲野, 但點都好做....雪糕又回復番3 個choice...結果阿姐話派完一隻favour 先再派另一隻 favour ,這樣做真係好好多...


相反business class, 原本只係得7 個人, 點知因為economy class overbook 左, upgrade 哂d客, 變左full load...所想而知佢地有幾辛苦....

終於終於, 黎到曼谷, 我坐車去酒店那一個鐘頭, 訓到成隻死豬咁....


回程只係 1/2 loading, 我個zone 很多大陸人...但今次真係要讚下佢地, 第一程香港去新加坡, 同埋今日係 曼谷回香港呢兩程....d 大陸人都好好...好乖....


由於係曼谷出街出到太夜, 所以今日坐巴士返屋企又訓到死豬咁

呢一刻, 我真係好眼訓呀!!!! 但聽日又要飛囉! 仲要4 程有3 程都full...嗚...

No comments:

Post a Comment