9 March 2008

3 個月後的今天

2008.03.09
我十分感激老總俾左佢住的 new wing 房間俾我... 好久之前住過一次, 今次係 royal suite....我見到門口出面的 " royal suite" 睇到眼都大埋....




他還未來到, 影下出面的景....

 
本來打算去 dream hotel  的頂樓dinner, 但點知上到去...發覺同介紹既係兩回事..最後因為我太餓的關係, 去左韓國街dinner....
 
仔仔睇到下面咁多碟, 就說: " 韓國菜最慘都係洗碗那個..."


 
上圖係人參雞湯....
主打就係下圖的 pork ribs...




 可能好耐冇見, 他說了很多話, 不過好像沒有一件事是與我有關係....不知為何, 我是有點不快...
我不斷問他同一個問題, 亦一直埋怨同一個問題, 我知他明白的, 但他好像就是還未想到怎樣...
他說: "再問, 我今晚又會睡不著了...."
他常說叫我樂觀d, 對! 3 個月前的x mas, 我的確係咁...但今晚過後, 我真係覺得好....

No comments:

Post a Comment