15 March 2008

從巴林回來

2008.03.12 to 15
第 329 次飛行

這次又踏上中東之旅....繼上個月後, 今次再次黎到巴林, 不同的是, 今次係 4 day pettern, 唔係 3 day, 同埋今次回到經濟客艙工作, 而唔係商務艙...
謝謝天主的安排, 這次商務艙的客好麻煩,  相反經濟艙的客好乖, 食完就訓, call light 並不是太多...
到了巴林, 同事都比較團結, 一齊出去食野...
首先第一日有意大利菜, 這是我係巴林最喜歡的一餐....


 
之後就去左crew room 打左唔賭錢的 4 圈....夜d 就同阿哥去左食叉野, 都唔明點解, 食左廿幾年, 而家d 皮膚先話我知我食印度菜會敏感....好彩我帶左抗敏藥, 否則後果真係不堪設想....
第2 天就去左食thai food...食完就唱錢, 唱完就回房訓到pick up....
次次黎到巴林情況都係咁上下, 其實都幾悶....不過班機真係幾好做既....起碼好過澳洲機先....
可惜而家知道自己皮膚出左問題, 不能成日都去呢d 地方啦, 唔係會冇啖好食....
同事與朋友都叫我去 check 下皮膚對d 乜野會敏感喎....真係唔明, 點解做得呢份工越耐, d 皮膚對越來越多東西會有敏感反應......嗚...........
好啦! 唔想講太多, roster o岩o岩出左, 都幾好, 如果個個月都咁好就好啦! 而家準備緊聽日一連5 日的歐洲之旅....今次最特別既係...係有一位男仕與我同行, 呢一刻我的心情的確有點緊張....

No comments:

Post a Comment