29 March 2008

一點點內疚

2008.03.26 to 29
第 331 次飛行

悉尼機, 沒有特別好的機可以swap 到, 所以最後都係去左悉尼....
去同回程都遇到一d 令我深刻的乘客, 好似有位成6尺高的男人, 係咁話我地d 位窄, 我都未話佢對腳由H位"浪"到去對面G位, 搞到我差d 成個人跌低左, 仲搞到我地做service, 個cart 要泊係第 34 行, 唔可以上到 第30 行.... 最後俾左第一行既位俾佢坐, 佢依然都係度嘈...話前面始終都有野頂住佢對腳...講到呢度, 我同阿姐都知道呢個男人最想就係俾哂成行佢, 等佢訓哂4 個位囉... 但我地當然堅持到底....死都release d crew rest seat 俾個男人.... 最後佢米又係死死氣氣坐番自己位囉.....
另外, 有一位大陸的留學女生...佢一上機,就叫我幫佢拎個背包上 overhead locker, 仲同我講話好重, 我見住佢, 佢仲牛高馬大過我, 都拎唔到上去? 我同自己講, 我死都唔幫佢架啦....結果佢自己死死氣氣拎個背包上去, 而佢仲有個suitcase, 我就有幫下佢...之後我派amentity kit 俾佢, 未開過的 amentity kit 會有條白色T型線lock 死左既, 只要大力一拉個zip, T 型線就會斷開...點知我派完俾佢冇一陣, 佢拍我, 同我講要換過個amentity kit, 因為佢開唔到, 咁好啦, 我教佢再用力拉個zip先開到, 點知佢係我面前扮柔弱開唔到....我有d 火, 立即拎左佢手上的包包, 用我既怒氣大力一拉.....得左.... 真係未起飛, 我已經唔多妥佢...9 個鐘機程, 好快就到尾聲, 降落前, 阿姐見到佢將個背包放左係 emergency exit, 叫佢放番上去overhead locker 啦....點知佢唔放喎....到captain 話要坐低時, 我同我partner 見到個背包仲未放上去...我同我partner 叫佢放上去, 但佢坐係度不動手...我地又衰衰地, 繼續口動手不動...哈哈! 最後個女生死死氣氣自己放上去, 但說: "很重, 很重", 唉, 我幫下手吧, 但事後都俾佢"瞄" 左"瞄", 其實我都有d 嬲架, 真係好鬼死想同佢講, 下次咁重既話, 你又拎唔起, 麻煩你check in 左去....不過廢事咁衰啦....
之後就係一班同胞....一派入境紙俾佢地, 佢地睇都唔睇, 驚死我毒死佢地, 大聲同好惡咁問: "這個是什麼?" 唉, 我見到佢地係同胞, 特登派中文的入境紙俾佢地, "入境表" 3 個字大大隻寫係度都睇唔到, 我篤住呢3 個字, 逐個字讀出黎: "入境表, 你看到嗎?", 對不起, 近排實在因為身邊的事令到自己 EQ 低...不過我仲識笑住對佢地既...但我又唔明點解, 明明佢地已經有張hard copy 照住俾佢地抄, 但佢地都係填錯咁多次....係上機個刻, 問我拎多一張, 兩張,三張...等等入境表, 問到降落, 最後當我地一班同事去到immigration 時, 我竟然仲見到有兩位同胞係放滿入境表的桌上, 努力地寫緊可能係佢地人生第 n 張入境表....唉....
回程, 發生了一件令我有點內疚的事....
話說68 HK 係一對澳洲couple....做cocktail service 時, 佢地 order beer, 點知個男人隨即俾左5 蚊澳紙俾我...我說酒精飲品是不用付錢的....可能我唔收佢錢, 佢開心得濟, 之後佢再叫我俾多幾杯 beer...我當然有留意佢, 但我認為佢一點異樣都冇, 加上, 每次佢叫酒精飲品, 都係同佢女朋友share, 所以我先再有俾beer 佢, 完左service, 我有同阿姐講過 68 k 飲左好多啤酒, 但說那次的情況還可以的....然後我去左搞duty free, 加上call light 又有其他同事去應, 所以中間唔知其他同事另外俾多幾多杯酒精飲品俾個男人, 只知道個男人之後有飲過幾杯cognac, 其中很早期有一次係我serve 的...
到左第2 個service, 我如常做...點知serve 到佢地兩位時, 佢女朋友細細聲同我講唔好再俾啤酒佢飲, 因為佢醉了....那時我都見到個男人自己同自己講野, 而個女仔就有d 眼濕濕, 我將件事同左阿姐講後, 阿姐去了解, 原來個男人飲醉左, 說了些話侮辱女朋友的話....搞到佢喊....後期個女仔都企係我地galley 度"透氣", 又話佢同男朋友識左 10 年, 成日都冇control 自己飲幾多酒...blahblahblah...咁我又唔明, 如果都識左10 年, 點解唔早d 停左佢男朋友唔好飲咁多...anyway, 因為飲醉左, 我地要同老總講, 但一講左, 佢地就會上唔到下一班機, 而佢地的目的地係 venice, 所以個女仔萬萬唔想發生呢d 事....阿姐就對女仔說要promise 兩樣野, 1. 佢唔會係cabin 內大吵大鬧, 2. 再自己識落機, 咁就唔會同老總講, 女仔說應該ok....
到左香港...個女仔又黎我地galley 內透氣, 但點知佢男朋友竟然自己拎埋d 行李, 同佢兩位朋友couple 自己落機?!  我地同個女仔講佢男朋友已經自己一個人落左機, 個女仔的反應竟然係: "oh, that's good!"....睇黎呢對小情侶的冷戰將會持續一陣子.... 有同事仲話:" 佢地係唔係分左手呀?" 我說: '唔係掛? 拍左10 年喎! 因為醉酒就分手?"
事後, 我有向同事透露我有點內疚...搞到佢地咁, 但同事都安慰我說: "如果你要內疚, 咁我地都要啦, 因為我地個個都有份俾過alcoholic drink 俾佢..."
唉....算啦...都過左去, 我只好安慰自己說:"放一日假後, 又變回一條好漢迎接下一班機的乘客..."

No comments:

Post a Comment