22 March 2008

帶爸爸向德國出發...

2008.03.18 to 22
第 330 次飛行
這次與我同行的男仕....就係孤菇的爸爸!
這亦係爸爸第一次去咁遠的地方...
這亦係爸爸第一次坐商務客艙....
這亦是爸爸第一次與孤菇單獨旅行....
不過大家聽到菇爸去旅行時....都同樣問了一句: " 點解太后唔同行?"
原因好簡單, 佢要湊女....
第一次帶菇爸去玩, 心情好緊張, 未confirm 上機個一刻, 都好緊張, 連做ground preparation 時, 我都帶著電話周圍走, 直到我收到 sms: " 11 G" , 才放下心頭大石...
起初, 我只對老總話我爸爸會係機上, 其他同事是不知道的, 但後來, 大家都覺得商務艙只有一位香港男仕坐係度, 都覺得奇怪, 終於俾同事發現左添...哈哈!
想不到, 一俾大家發現左後, 個個都成日走去菇爸, 俾野佢食, 俾野佢飲, 最搞笑既係, 連頭等既阿姐都走埋去菇爸, 將頭等成盒朱古力塞左俾菇爸.....事後菇爸同我講番, 笑鬼死我, 我亦感到好安慰, 大家對菇爸都咁好...
另外, 最意外既係, 機上有位同事, 係我的舊同學, 其實上次annual training 我已經認得佢, 但因為我地坐對角位, 所以先冇同佢相認, 但這次, 我走埋去, 問: "喂, 你仲記唔記得我....?" 哈哈!
好奇怪, 我地冇一年係同班, 但就是記得對方的存在....由於佢on ground 係商務艙幫手, 所以我唔洗擔心菇爸....
回程, 因為frankfurt 落雪, 要融雪先起得飛, delay 左成個鐘, 趁呢個時間, 我立即拎起相機, 與菇爸合照...
這次菇爸多左好多仔仔女女, 因為係同事都叫佢做"爸爸"前,"爸爸"後...
不過卻想不到離家幾天, 家裡發生了一些事...唉..........

No comments:

Post a Comment