11 March 2008

孟買的 olive

2008.03.04
打哂d 不快事, 打返d 開心事先..呵呵!
那天做完 shuttle 回到bombay, 那晚我地一行7 人去左city 內的 olive 食野...係 bombay 好出名架...仲有好多明星會去添...
黎左咁多次孟買, 第一次出去食野, 起碼都驚唔知係d 乜野餐廳, 但入到去, 感覺好安心...


 
我與兩位同事到左先, 因為另外4 人去做完 head massage 先黎...我地只好睇住本menu 先啦...



 
孤菇叫住杯 berry surprise, 一邊飲, 一邊等...

 
等了大慨半個鐘頭, 終於齊人, 開餐啦! 因為想食既實在太多, 所以我與同事c share 下面的雞串燒...


 
這個caeser salad 唔係我叫既, 同樣好食, 但已經食到同事c覺得好飽...因為真係好大份...  

 
我冇叫salad, 但就叫左 "地中海 seafood 湯".....好 creamy...

 
 
主菜, 我就揀左下面的 gnocchi... ( 打打下 blog, 忽然好有興趣睇下有關pasta 的資料, 去左呢個web: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_pasta

 
還有免費的飽飽食, 黎到孟買, 我最鍾意就係食佢地既飽飽, 因為真係好好食...

 
價錢, 普通吧, 不是平, 但可以接受, 我一個人1600 rupees...(幾多? 大家計下啦...哼哼...)
食飽飽, 我地坐 tuktuk 回酒店, 因為黎係坐的士, 所以聞唔到印度的嗅味, 回程, 坐 tuktuk (係大力車同電單車的混合體), 所以一路上, 聞到陣陣嗅味呀~~~~!!!!

No comments:

Post a Comment