6 March 2008

不能解釋的無奈 (下)

2008.03.02 to 06
第 327 次飛行

終於到左最後一日, delay 完又delay, 最後遲左成個鐘...
上到機, 上班機的同事說新的 headset 係哂機尾, 點知...我地驚見成架機, 只得兩袋headset 係新既, 最後印姐同我地阿姐決定唔派headset, 全部on request....第一程孟買去曼谷都仲還可以應付, 因為好多客都訓左 (凌晨機的關係), 但到第二程曼谷到香港就不得了, 好多人都問...但事實我地又唔夠headset 派...真係好無奈囉....
第二程機, 係咁多程最辛苦, 同埋最激氣的...我都未試過captain 做descent accouncement 時, 我地仲係cabin 收緊tray 的...隔離仲慘, 慢我成個馬位, 當時我仲有一個duty free order 係手, 因為係service 前客人a 俾我既, 所以我一定要做左去...點知做緊佢個order 時, 對面有位客人b 話佢press 極 call light 都冇人應, 因為佢次次係機上都會order 4 張香港站來回車票...咁我見佢係card member, 又廢事臨尾有 complain, 所以食埋去...而我要找乘客a 3蚊美, 但因為我急得濟, 所以唔記得拎...那時我其實應該係要 prepare cabin...所以我只好同個客講, 叫佢降落左之後等我, 我帶3 蚊美金俾佢...亦同客人b 說我要降落之後先俾到d 車票佢...點知客人a 說: "你冇美金, 找 rupees (即係印度紙)俾我都得! " ai ya!!! 究竟佢有冇聽到我講乜野架?! 我要prepare cabin for landing 呀!!!! 激死....
係我回到galley 前, captain 已經說: " cabin crew, please be seated for landing..." 點知我回到galley, 驚見仲有4 個blue drawer 係galley top 上面....仲要個drawer 裡面係有野既....呢個情況真係未試過, 連我自己都嚇一跳....立即幫手執走哂去....之後我再check 下個cloakroom 仲有冇jacket 未還, (因為我有幫兩個客掛 jacket), 我見到空空如也...我partner 都話有同事還左, 咁得啦...還左就好了....
降落左, 我飛快咁走到30 幾行搵番兩位買 duty free 既客, 搞掂哂, 其中客人b竟然同我講佢未拎番件 jacket....之後仲有另一個客同我講佢都未拎番件jacket, 那兩位客人的jacket 都係我掛, 但事實係個cloakroom 冇佢地兩位的jacket....搞到我走番去door 4, 再開多次個櫃睇...真係冇呀!!! 阿姐問我有冇記錯...我梗係冇啦...因為兩位客都係孟買飛到香港, 所以我先咁有印象....再問 galley 內的同事, 佢地都話冇幫手還過jacket, 那時只剩番door 3 的新同事未問...我打電話去door 3, 點知冇人聽...呢個時候, d紫姐打黎問係唔係好多jacket 未還, 所以好多客係前面等緊....傾緊的時候, d 客走緊, 我見到新同事企左係door 3, 拎住件jacket, 呆呆咁企左係度...阿姐叫我唔好打俾佢啦, 行去搵佢仲好, 我行緊去door 3 時, 有個客又停住我, 同我講佢肚痛, 要我幫佢拎行李拎到下班機度, 我真係冇時間理佢住, 去到door3 搵新同事先, 1. 我叫佢快d 去 door 2 搵紫姐, 因為d 客等緊佢... 2. 我問佢點解唔聽電話...佢竟然答非所問: "我冇聽電話...我冇聽電話..." 唉....忍左5 程...仲要聽到佢咁答我, 我真係就快爆炸.... 同埋佢拎住個件jacket...亦唔係我想要那兩件....到呢一刻, 我仲係唔明, 究竟個兩件jacket 邊個還左, 如果係 降落前還, 冇理由到降落後, d 客仲同我講未有jacket, 但確實個櫃真係唔見左那兩件jacket...如果係新同事拎走左...咁唔通佢拎住兩件jacket, 攬住去降落?!
搞掂哂, 再番去睇位肚痛客, 要幫佢拎件行李去下一班機就真係幫唔到佢, 搵ground staff 幫手就可以...好彩阿姐幫手...同時, 我仲未close 我galley 內的sales cart...唉....
這時, caterer 已經上黎準備下班機...而下一班去台北的同事都上埋機, 我仲係度close 緊自己的sales cart...真係未試過咁...人都癲呀....
離開機艙後, 5 日之旅係我交 bar cash 那一刻終於劃上句號......
其實之前個5 程我都冇乜野, 但唯獨係呢程, 特別係最後, 幾件事迫埋黎...有order, 有 complain, captain 叫坐, 再見到galley 乜都未執, 再發現明明有還jacket, 但當事人話未還, 客人肚痛, 連自己個sales cart 都未close...(close 既意思即係要 print sales summary, 打番個closing seal number 等等, 一個幾複雜的程序), 所有事係短時間內發生, 令人透唔到氣...谷左好耐...好辛苦...想搵人申...但實在想不到找誰, 我知道可以搵太后, 但有時太后未必太明白機上的工作, 因為心情不好, 不想多加解釋麻...找同事, 又唔知邊個係香港....諗諗下, 諗起仔仔, 想起連佢都打唔到...因為佢唔係香港...那刻, 我流淚了....
上到巴士, 還是打左俾太后, 哈哈哈哈! (老實講, 無論發生乜野事, 只有家人不會放棄你...)
其實今次返左香港, 真係好唔想打blog, 因為唔想再提d 不快事...同埋當我打到最後...我又眼濕濕了....
lowbay 講得o岩, 我仲未夠 "化"..........

No comments:

Post a Comment