10 November 2008

惡夢的起源

2008.11.07 to 10
第 376 次飛行

放大假前的最後一班機, 就係起程去三藩市.....
這班機去程係跟 san fran based, 回程就跟番 hong kong based, 起初都怕同d san fran based 唔夾....但大家都好好人, 仲好 respect 我添....galley 內有兩位同事都係第3水, 但拍我個位很驚青.....幸好唔係 full load, 唔係我諗佢俾d 客嚇親都似...
去個程得150 位客人, 但都有成 30 個special meal, 機上都有唔少印度人 (阿差).....其中我個zone 個兩位真係煩得很......1. 永遠都唔會一次過同我講哂佢想要的東西, 要我走完一轉又一轉.... 2. 教極佢地個call light 係點用, 但都係唔識用, 搞到我成日白行一趟....3. landing 前 拎哂d 袋落黎, 仲要放到凸左一半行李係條 aisle 度, 我三番四次叫佢地塞返入去又唔聽....激死人....4. 當captain 叫我地 cabin crew 坐低時, 我係我既crew seat 好明顯睇到佢地兩公婆凸到個身好高去睇街景......一睇就知佢地梗係又unfasten seat belt....結果又要我走埋去話左佢地一大輪....係我面前扣好安全帶.....
11 小時多的機程, 終於到左三藩市...我以極快的速度, 梳洗好, 坐一小時車去我best friend 的家中, 過了兩天......
很快又要回香港.....
回程的情況更慘......
 機上的經濟客艙有 228位客人, 但有成 114 個special meal.....我打趣說: "真係o岩o岩好一半....."
 
不過幸好我地有兩位好 efficient 既阿姐, 同埋一班好勤力的同事們......用極快的速度將special meal 送哂係d 阿差手上......
 
但佢地總係冇乜耐性, 我地始終人手有限, 派餐需時....佢地又心急, 死催爛催.....唉......到派 normal meal 時, 先發覺原來仲有幾個客人都係食素的....個個都係話自己有 request, 再問佢地幾時request, 原來佢地check in 時先講要 special meal, 唉...咁又點會有呀....呢d 要一早預訂麻......

另外派餐時, 仲有斷斷續續的 氣流.....不幸地, 我大脾狠狠咁撞左落armrest 度....痛鬼死我.....
整班機, 簡直就將成個bombay 搬左上機咁, 成日只係行黎行去, 又食, 又拎.....又唔訓....唉......on duty 咁耐, 幾乎冇停過......
機上有少量的華人, 但佢地都唔見得係好人.....其中一位更有點過分....
話說呢位客人已經唔係太有禮貌, 好似當左自己係茶餐廳咁.....成日 "喂" 前, "喂" 後.....第一餐, 佢仲話要食兩個main course, 我見佢態度唔係太好, 已經叫我個partner 唔咁真係俾哂兩個main course 佢, 但我partner 確實係一個好人, 同埋當時阿姐仲未知到呢個男人既衰野, 所以都由得個男人要兩個main course.... 冇耐, 到左 tubulence, 個男人訓低左, 咁我check cabin 時, 我叫佢fasten seat belt.....點知佢叫我幫佢扣.......當時我又真係冇得揀, 只好幫佢扣....但心諗...."男人xx, 扣安全帶都唔識? ".....後來要派survey 俾客人填, 我奉命拎左俾佢填.....咁每次派survey form 都會有埋支筆 as souvenirs 咁送俾客人, 咁我都有同佢講左......咁到第2 個service 後, 佢入左黎galley, 諗住交張 survey form, 咁當時有好多同事係度, 其中一位接左張 form, 點知個男人話: " 我唔係俾你, 我係俾佢!!!!", 之後行左係我面前, 親手俾張 form 我.....當時我身上插住一支公司筆......俾佢見到, 佢一手係我身上搶走了我的筆說:"呢支筆俾我!!!", 我說: "呢支筆係我架喎....." 他說: " 頭先你俾我個支筆我俾番人.....所以我要你支筆...", 我好堅持拎番支筆, 最後佢都俾番我, 說: " 算啦....", 我心諗, 你自己俾番支筆人係你自己既事, 做乜要搶我支筆? 仲要係我身上搶.....太過分.....當時呢個情況, 有成5 對眼望住.....(因為當時我地係 galley 開餐中.....), 個男人走左後, 阿姐問我呢個男人有乜野問題, 我就說了佢連安全帶都係我幫佢扣...我個partner 都話目擊到呢個情況....阿姐聽後, 加埋佢頭先見到既事件, 覺得個男人咁樣太過分.....我唔應該咁樣幫個男人扣安坐帶.....佢下左命令, 如果降落時, 個男人自己仲要我幫佢扣安全帶.....就叫我partner (男crew)去扣....最後個男人自己扣左啦.....
終於返左香港.....成個人真係累到散哂......唔知係唔係太辛苦, 定係俾個男人嚇親.....完左呢班flight 後, 我已經連續兩晚發惡夢........
縱使大假隨著呢班機的完結開始左, 但我一點都不快樂.....

No comments:

Post a Comment