23 November 2008

暢遊埃及 - 第四天(上)

2008.11.23

樂蜀(Luxor)--> 熱氣球--> 帝王谷(Valley of the Kings)--> 女皇大殿(The Temple of Queen Hatshepsut)--> 萬農神殿(The Colossi of Memnon)--> 卡納克神廟(Temples of Karnak)--> 樂蜀市集

呢一日要分開兩個blog 打, 原因係照片太多.....咁多日既行程, 相信今日影既相應該係最多的.....淨係一個小時既熱氣球之旅, 我都影左成 80 幾張相.....太恐怖了.....
我地一人花了150 美金, 晨咁早4 點幾起身, 出發坐小艇去西岸, 再轉車去熱氣球升降的地方.....期間有d 事令我唔係太開心, 就係同行既團友.....因為呢個係自費活動, 唔係個個都會參加....而偏偏另外參加了這個活動既 3 對人兄, 都係我地最唔鍾意既3 對.....唉.....一黎晨咁早就bilibala 講過不停, 重點係佢地講既野都非常八痴.....到負責我地熱氣球升降既 captain 用英文同佢地講解時, 佢地可以唔多明白....吹帳.....
講講個captain, 佢地係拎左渣飛機既牌後, 再考熱氣球既牌....所以都有一定程度既安全.....始終真係有意外時, 都避免不了吧......
我地大慨 6 點鐘到了目的地....等氣球既火ready.....準備升空, 面前呢個紅色唔係我地坐個隻....我地個隻係藍色的....個籃內分為4 格, 一格兩個人, 加埋機師, 一共9 個人.....升空.....

 
坐熱氣球有兩段時間, 我地坐最早個段時間...因為可以係熱氣球上睇日出, 如果坐遲一段時間...已經日出了, 就沒有什麼好看啦......
很多氣球同一時間升空...都幾壯觀啊.....




 
升到高空時, 可以俯瞰今日我地將會到達的景點.....其中有帝王谷, 女皇神廟....而呢個時候, 開始日出啦.....好靚呢.....


 
大家都說呢位機師好靚仔....你地認為呢? 因為我都覺得佢靚仔, 所以都影左佢唔少相....


 
可以與身邊人一齊睇呢個情景, 那一刻真係好開心...(如果另外個3 pair 人收聲一陣, 我諗我會更加開心..)

 
整個過程大慨 1 小時左右, 我地就會好似呢個熱氣球咁降落......
 
其後仲有一張證書同埋t-shirt 送返俾我地....
玩完熱氣球後, 我地就坐車, 再轉艇去返東岸上船食早餐......
之後就繼續今日非常之緊密既行程........

No comments:

Post a Comment