26 November 2008

暢遊埃及 - 第七天

2008.11.26

洪加達(Hurghada)--> 開羅(Cairo)--> 薩卡拉梯形金字塔(Sakkara Step Pyramids)--> 埃及博物館(Egyptian Museum)--> 香薰油店

一大清早, 大慨5 點幾, 我地又要集合, 準備出發坐7 小時車前往開羅....這天, 又有導遊小姐又派了一人一個小小既早餐包包給大家享用....
可能訓下又醒下, 所以時間都唔算太難過.....
大慨中午 1 點幾左右, 我地終於入到開羅.....首先第一項活動就係醫肚.....又是燒雞一份....係呢度真係好多謝朋友肯食哂我碟上既羊肉, 俾哂佢既雞雞俾我.....
午餐過後, 我地就進入開羅市,再到第一個景點 - 薩卡拉梯形金字塔(Sakkara Step Pyramids)...
金字塔, 相傳是古埃及法老的陵墓...金字塔主要流行於埃及古王國時期...
陵墓基座為正方形, 四面則是四個相等的三角形, 側影類似漢字的金字, 故稱為金字塔....
薩卡拉金字塔係最早的6層梯形金字塔....
始終係第一個金字塔, 造型真係非常肉酸.....似唔似一舊屎???? 哈哈!!!

 陵墓就係深深處啦......
 
遊畢梯型金字塔後, 我地就去左埃及博物館參觀...裡面又係唔俾影相架.!!!
傍晚就去左參觀香薰油店舖.....店主好努力咁去sell 大部分的香薰油.....還捉了兩位團友去示範.....孤菇既朋友有幸都係其中一位......咁當然有d 回禮既, 就係香薰油空樽一支.....其實香薰油我唔係唔鍾意, 但屋企有既香水真係太多了.....同埋鍾意佢d 樽多d, 但屋企又邊度有位放呢? 雖然係咁, 我始終都係要左朋友既香薰空樽拎回家去....
由於團友有太多女士們, 所以佢地揀左好耐先走到....佢地就真係滿載而歸啦......老實講,  真係幾吸引...
餓了很久, 終於有飯食, 去左Cleopatra 餐廳晚餐.....內裡的裝修都唔錯, d 野食就普通吧, 不過點都好過個兩晚係 hilton 食個兩餐 dinner....(可想而知我地係hilton 食個兩晚幾咁痛苦....)
始終係開羅市中心, 又撞o岩繁忙時間....就算每個地方既距離咁近, 但都要花一段時間由一個見的地再去另一個見的地.....過了很久, 終於去到酒店了.....
由於明天又要早起...所以還是早點睡好了.....


No comments:

Post a Comment