12 November 2008

黑白雙煞

2008.11.07 to 08

這次到了三藩市, 一如以往, 我都會去我best friend 屋企住....
10 點鐘到左機場, 花了45 分鐘先出到機場, 這裡的immigration 做野係 jfk, lax 同 sfo 呢3 個機場最慢的.....今次只係排左30 分鐘已經算唔錯......有次排左成一個鐘....
再坐車去酒店, 花了半個鐘.....
一如以往, 次次去到呢間酒店, 都要等好耐先有負責我地crew check in 既staff 出現....結果搞得黎到成 12 點.....不過都算快架啦.....
我以極快的速度梳洗好......坐1 點幾的bart 去pittsburg/baypoint, 車程一個鐘.....之後係車程等了一會兒, 終於見到我honey 部車駛入車場.....向我揮手....

 
相信今次我的到訪, 同之前咁多次的到訪, 最唔同的地方就係永遠都唔會再有uncle 係度......其實到呢一刻, 我依然都有一絲難過, 每次想起, 就像想起離世的親人一樣, 覺得好傷感.....
我都依照我honey 之前的提點, 冇係auntie 面前提起uncle, 不過有時我地做既事情, 總是不期然會講起uncle 來.......
老實說, 沒有他, 真係冇左好多笑聲呢.......他的笑聲真係拍得住開心果.....
我honey 車左我返佢屋企後, 就去左返工, 得番我同 auntie, auntie 煮野俾我食, 我地再一齊睇電視, 再傾計......再語重心長咁教我點揀男仔.....哈哈! 佢講完佢個套理論後, 我多麼的希望太后都可以好似auntie 咁睇得咁開就好啦......咁我可能而家會少d 煩惱同痛苦.......
多謝auntie 杯咖啡, 我終於捱到晚上9 點, 待honey 回來, 是日晚餐有一塊大牛扒,同埋好好味的意粉....估唔到佢地仲記得我幾年前講過要食既野.......真係好感動啊!
 
個晚我地玩下 facebook, 傾下心事, 當然少不免uncle 有事的經過......唉......睇黎佢地場仗都有排打, 希望拎得番一個公道.....
這晚最後係捱到凌晨兩點先訓, 我覺得自己真係好勁.....
到左第2天....一早去左飲茶.....之後就去左附近新開的shopping mall 睇下衫....可惜收穫唔多.....
後來約左honey 的契哥同佢未來老婆見面.....honey 問我仲記唔記得佢契哥, 鬼記得咩.....都咁多年, 仲要個時只係唔知交d 乜野俾佢再交俾我honey...前後見左5 分鐘都冇.....不過佢契哥真係好多野講.....唔怪得佢做得成hku 既 professor....haha....
後來傾傾下, 我地3 個女人都將焦點放哂係佢未來老婆隻戒指上....真係好好好好好....大粒啊!!!!!!
 
後來聽honey 說.......這位契哥的求婚方法......聽後, 真係覺得佢的辦法好掂......如果係我, 我估我都開心死.....

最後我地回去打邊爐.....呢晚真係食到好飽.....
因為回程個日係星期日, 發覺bart 最早個班車只係8 點鐘, 趕唔切9 點前回到酒店......結果只好勞煩honey 的男友車我回去.......真係多謝哂.......
今次黎到, 不忘影番幾張相.....

auntie 次次幫我地影呢幾張合照時, 都說: "真係一黑一白....哈哈哈哈!"
話說n年前我地去旅行, 有人問auntie:' 點解你生到一個黑, 一個白既?" hahahahahaa......
不過今次的對比已經唔犀利......幾年前個張相對比仲大......

今次一別, 好快就有得再見面啦.....下月7 號.....

No comments:

Post a Comment