22 November 2008

暢遊埃及 - 第三天

2008.11.22

亞斯旺(Aswan)--> 金安寶(Kom Ombo)--> 鱷魚神廟(Temple of Kom Ombo)--> 艾德夫 (Edfu) --> 鷹神廟, 艾德夫神廟(The Temple of Edfu)--> 過水閘--> 樂蜀(Luxor)

凌晨3 點開船, 由亞斯旺Aswan慢慢前往金安寶Kom Ombo.....大慨早上 6 點半就到達....因為船只係停個幾鐘左右, 所以我地要爭取時間上去睇唯一既景點 - 鱷魚神廟 Temple of Kom Ombo....
聽個名就知呢座神廟係用黎供奉鱷魚....這座神廟既右面有一間小小既房間....擺放了幾條鱷魚木乃伊,古埃及人認為這樣是尊重鱷神的做法.....但我覺得好肉酸.....
神廟是一座由兩間神廟互相連接而成的建築...

 
這座神廟的浮雕還有一個相當大的特色,就是牆上清楚的描繪出許多古代的外科手術器材,和特殊的科學儀器,連以前佢地計算既曆法也有...真係犀利......



大慨 1 小時既遊覽, 我地回到船上, 一黎船要繼續前往下一個目的地 - 艾德夫 Edfu, 一黎我地要食早餐....哈哈.....下面就係我地下塌既遊船, 並唔大, 但住呀, 食呀方面都ok 的...可以接受.....
 休息一會後, 大約 12 點, 船終於到達 Edfu.....於是我地落船準備前往今天的第2 個景點 - Temple of Edfu....
落船後, 等了一會兒, 我地上左架馬車前往 Temple of Edfu.....
這神廟是供奉 Horus.....大門前, 同神廟前都分別有一對鷹座立著.....這是拜鷹神的地方....
這座廟規模很大.....令我有點嘆為觀止....

 
內裡就係祭壇....

 
 
 
有宗教用的太陽舟...
 
 
遊覽了差不多兩小時後, 就坐馬車回到碼頭上船 lunch....而遊船都慢慢駛離 Edfu....前往樂蜀Luxor, 亦即係我地第一日到達的城市......
傍晚還看到過水閘的情況......不過沒有什麼特別吧.....仲吹到個頭好鬼痛.....
這天的休息時間比較多, 都唔錯, 因為明天我地又要一早出發, 參加一個特別而又係其中一個自費活動.....那都是這個行程咁多日之中, 我最喜歡同難忘既活動.........

No comments:

Post a Comment