25 November 2008

暢遊埃及 - 第五天 & 第六天

2008.11.24 to 25

樂蜀(Luxor)--> 洪加達(Hurghada)

吃過早餐後, 我地就開始起程坐4 小時既車程前往度假勝地 - 洪加達 (Hurghada)....


到達的時候, 已經係中午了, 我地去左當地既一間餐廳黎個小小既海鮮餐...可惜我唔覺得好食....仲發生左一件令我唔係太開心既事......我一向都唔係太鍾意分別來自兩pair 人既其中兩位團友.....最唔鍾意d 人好似死搶難搶咁, 但得到既時候, 飲得個一兩啖就唔要.......
anyway....衰開真係有條路....我地食完飯就去酒店 check in....等了差唔多成個鐘先有房....仲諗住開開心心返房(我地住二樓), 抖下, 訓個晏覺啦....
點知我地準備訓既時候, 有電話到.....
導遊小姐話俾我地知, 有團友住地下個層, 但因為佢間房出面有d 花花草草, 而呢位團友係對花草敏感, 所以問下我地肯唔肯同佢地換房.....我地其實唔係太想換....不過最後都答應同佢換囉.....但我地同導遊姐姐講我地已經用過哂d 野....佢話冇問題....收線後....我地都估究竟係邊位咁麻煩要換房.....朋友還說千祈唔好俾佢估中是那隻"人頭豬" (因為那位師奶真係好蠢, 所以改了呢個名..), 之後我地一唱一和, 決定拎走哂d 野.....我地連水杯都拎走埋....其實再衰d 都得....不過我地始終都係得個講字.....我地既心地仲係好善良的..呵呵.......
我地準備入"車立" 時, 我見到樓下要換房既人物出現...真係人頭豬兩夫婦....(其實我對個男人冇乜野, 係唔多鍾意個女人...)
我地換左去地下個層間房後, 我第一時間睇下出面係唔係好多花花草草...我撞鬼佢囉.....得個幾塊葉..... 佢平時係街行行下都有架啦.....真係火都黎, 不過都冇辦法, 都換左....只怪我地太好人....
settle down 哂後, 我地終於可以好好訓一覺....等到夜晚再去lobby 食飯....估唔到既係....hilton 既 dinner 仲難食過遊船上面dinner 好多...唉..........................
由呢一刻開始, 我地對佢地既不滿已經升級.....而導遊姐姐都好醒目, 冇編埋我地一齊坐....
晚飯後, 導遊姐姐就帶我地出去洪加達既市集買野.....而我地終於係呢度買左少少手信...就係沙樽幾個...哈哈......
到左第2 日....由於我地冇參加那個自費活動紅海之旅, 所以只係酒店附近行下....
吃過早餐後, 我地就去左酒店出面既市集同埋酒店後面既海攤行下, 不過真係太熱啦, 又好曬...我真係唔係好頂得順....
其實又真係幾靚既....






 之後朋友去左曬太陽, 我自己就係房休息下....有空就為紀念品拍個照....
中間既沙樽既係我既....又我細妹揀左左邊那個....右邊那個將會送俾我honey....
 
還有前幾天係樂蜀的麥記買既coca cola 既杯杯....好靚啊!
 

待團友回來後, 我地去左沙灘附近一間餐廳食d 野.....好彩係度食左少少野...因為這晚係 hilton 內吃的晚餐依然好難食....我都未試過食buffet 可以食左半個鐘就想走人....
呢兩日睇怕都係最得閒同埋最悶......
不過過了今日, 明天既旅程又會開始緊密返......一諗起明天要係洪加達坐成7 個小時車去首都開羅...我真係有d 擔心我對腳掂唔掂......

No comments:

Post a Comment