21 November 2008

暢遊埃及 - 第二天

2008.11.21

亞斯旺(Aswan)--:>  阿布辛貝神廟(Abu Simbel)--> 阿斯旺高壩(Aswan High dam)--> 未完成的方尖碑(Unfinished Obelisk)--> 遊船

前一天晚上9 點幾點回到酒店, 已經 10 點就去左訓, 可惜我地凌晨兩點幾就要起身, 3 點集合....出發坐兩個半小時的車程去世界文化遺產 Abu Simbel 出發...而這也是其中一個要自費去既地方.....
在車上還可以慢慢欣賞日出.....不過我十分眼訓.....
 
解釋左點解要咁早去.....因為呢一段路要由 convoy 開路.......咁呢段路一日只有兩個時間會有 convoy....一個係凌晨4 點左右, 另一個好似係下午兩點.....而導遊就早上去會好點, 因為有日出啦...同埋唔會背光....睇既野都靚d, 所以最後大部分人都揀左早上去.....咁因為 convoy 4 點開始, 我地仲要係象島坐船返出去再轉tour bus去集合既地方.....所以兩點幾起身, 搞得黎真係差唔多4 點......而我地個日既早餐, 導遊一早準備左, 就係一人一袋包包, 係車上食......
坐左成兩個幾三個鐘, 大約 6 點半7點到左 Abu Simbel....的入口....
大慨再行多5-10 分鐘就真係到左啦......
幾世紀以來,阿布辛貝神殿聳立在努比亞的河口,靠著尼羅河,但是亞斯旺大壩築成後,阿布辛貝神殿將沈入湖底...引起了全世界的注意,聯合國研究挽救阿部辛貝神殿的方法。最後將整個神殿所在的山壁移走,把神殿切成小塊,再將拆解下來的石塊移到另一個較高的山坡組合...最後放左比原來的位置高 200 米私地方....
Abu Simbel 分開兩個神廟, 第一個係 Great Temple of Ramesses II 拉美斯二世古神廟....
供奉神 Horus及和拉美斯二世本人....神廟入口兩旁,各建有兩座龐大的拉美斯坐像,高 20 米,代表著拉美斯年輕到年老既樣子....石像的兩旁及兩腿之間,還有一些細小的立像,象徵皇室成員,聽說都係拉美斯最愛錫的子女....

 
入口之上, 刻有他們供奉的神...
 
導遊簡單介紹過後, 我地就入內參觀, 裡面係唔俾影相的.....同埋裡面好焗同熱......
一入到去便是柱殿,共有八支圓柱, 廟內的牆壁都刻劃著拉美斯二世及其皇后與天神一起的情景, 老實講, 張張都差唔多樣, 真係睇到有點悶....同埋有種感覺係佢地好似畫極都未厭咁....定係以前佢地太得閒呢....其後問過導遊, 點解好似去到邊, 佢地刻畫的圖手法樣子都一樣, 沒有太大分別, 原來以前係有一班人專係負責做這項雕刻工作的.....真係佩服.....
再行到盡頭, 有四尊石像,分別是拉美斯 Ramesses、日之神 Ra、Amun 及黑暗之神 ...早上的第一曙晨光便會穿過入口狹長的通道,投射在這四尊石像之上,計算非常準確....
 
參觀完 Great Temple of Ramesses II 拉美斯二世古神廟, 我地就去到隔離, 亦係Abu Simbel 既另一座神廟 - Temple of Nefertari 娜菲爾塔莉神殿 參觀...這是紀念拉美斯二世的最愛既 妻子Nefertari 皇后而建成的...
外面有六個高 10 米的石像,其中四個是拉美斯,另外兩個是皇后 Nefertari,身旁各立他們的子女....裡面同之前睇既拉美斯既神廟一樣, 都刻著大量他們供奉天神既情況...
 
到了大慨11 點幾, 我地就坐番兩個半鐘頭車去番亞斯旺Aswan....回程時, 我地目睹海市蜃樓.....就係好似見到沙漠上有個湖, 仲要有倒影, 但其實一點水也沒有.....
回到亞斯旺地市, 我地去左亞斯旺水壩....
廿一世紀初,英國佔領埃及時,曾建 Aswan Dam, 但作用不大....後來埃及政府得到俄羅斯的幫助, 再興建現時既大規模水壩...建成水壩後, 一邊是尼羅河, 另一邊係人工湖, 為紀念納瑟總統,於是命名為 Lake Nasser納瑟湖.....
 參觀過後, 我地就坐車上遊船午餐.....

飯後, 我地就去埋今天最後一個景點 -  Unfinished Obelisk (未完成的方尖碑)
Queen Hatshepsut 哈蘇特女皇曾曾打算用花崗岩製造出巨型方尖碑,但由於製造時有裂痕出現,所以最後都未能完成..如果呢個方尖碑能夠完工,將是目前世界最大的方尖碑...
起初咁睇, 真係唔知乜野黎.....
 
方尖碑多數都放係神廟門口而且對立,每座方尖碑最頂都有小方錐形,四面刻有古埃及文。以前他們製造方尖碑既方法係在岩石上鑿數小洞,再打入木楔,待木楔弄濕澎脹後即可剖開石頭....下圖可以見到佢地既製造方尖碑既痕跡....
 

再行上少少, 就睇到當時的失敗之作....真係好巨型, 好似影極都影唔哂成座方尖碑.....

 
而世界上好多方尖碑, 其實都係屬於埃及的.....只係俾那些國家搶去, 又或者埃及送禮咁送左俾人地....大家第日去旅行可以留意下.....
都唔明搶人地個方尖碑有鬼用.....米又係石一舊..... 不過可能方尖碑係當時既社會是十分重要吧....又或者係一個戰勝了對方既好好象徵???!!!
之後我地回到船上休息.....因為太累了, 到了食飯時候我地都唔知醒, 幸好導遊小姐打來叫醒我地.....
晚飯過後, 我地上左岸行下Aswan 既市集....不過冇乜特別....就好似我平時去bombay 個d 市集咁.....走了大慨一小時, 就回到船上休息去........
凌晨3 時, 遊船開始移動, 前往下一個城市 -  Kom Ombo 金安寶, 展開4 日3 夜既遊船之旅.....暢遊尼羅河.....
而這晚, 終於有覺好訓.....

No comments:

Post a Comment