9 February 2011

臨時升呢

2011.02.09
第 519 次飛行

轉眼間, 我又要踏入隨時候命的日子, 這次歷時兩星期, 即是要在家坐監兩星期...
原本第一日候命就有duty, 但最後又變成沒有, 不要問我為什麼, 因為我也不太清楚, 我只係覺得, 那一刻我好像與公司玩緊心理戰....哈哈....
踏入第三日, 我吃早餐時, 電話響起...
"duty 係 xxxx"
"哦.."
"去個程係xx (即是齋坐飛機唔洗做)"
那刻心想: " 咁正?"
"briefing time 係xxxx, departure time 係xxxx, 今晚xxxx duty end..."
"哦..."
重點是....她說:"你聽日冇duty 架啦..."
我心想:"正! 咁call 法, 返一日工, 但賺左兩日假..."
***
回到公司, 望望同事的名單, 心知不妙....
crew list 上寫住:"少了位主管, 但多了位小蕃薯..."
入到briefing room, 一向老總介紹完自己, 她說問我可否做主管....
走唔甩....
其實以前做過一次, 那次還是長途機呢! 都知道自己應該要做什麼, 但始終自己的真正職級還未是主管, 感覺總是怪怪的....
結果我臨時要升呢.....
兩次臨時升呢我都算幸運, 老總都給我一個好位, 而其他主管都有幫我一把....而基本的東西我都略知一二, 所以問題不大....
順便可以學習一下....
不過當小蕃薯向我report check 時, 我真的受不了....(情況就好像有親戚年紀大過你, 但輩份上要叫你做姨婆一樣....)
就這樣, 我輕輕鬆鬆地完成了一班turnaround.....
而意外地, 我遇上了兩位blog 友....而其中一位, 我真的沒有想過那麼快就遇到, 真係約都冇咁o岩...唔同佢影返張相都唔得...哈哈....

No comments:

Post a Comment