14 February 2007

256

2007.02.14
第 235 次飛行
今早, 如果你冇打俾我, 我諗住唔去食早餐了, 點知你最後7 點打左黎, 都好吧! 起初情人節都有人陪下我食下早餐, 然後先上機工作...
回程, 兩百幾位客人...基本上都冇乜特別的事發生, 來來去去都係有寢自己倒瀉左飲料...又好似有d 客明明冇order 到childmeal, 但又話自己有叫到, 點知問多佢一兩次, 原來真係冇叫到...之後又係杯麵戰...多得老總的幫手, 唔係真係有排做...另外總係有d 客人等得唔耐煩, 入黎galley 催我, 但催我都冇用, 我得一雙手, 一雙腳, 能力都是有限的...希望你地體諒....第一group 去休息的同事都未番黎, 我地已經去哂所有杯麵了...
回程只得10 小時, 所以時間過得好快, 差唔多落機, 我地先知昨日係其中一位同事的生日, 於是我地臨landing 前, 速速黎左個小小慶祝....係度, 我祝你新婚愉快吧!
落左機, I 小姐提議食早餐, 於是我地同埋同事 D 一齊去麥記...發覺同I 小姐都幾有緣, 我地兩個成日都不約而同SWAP 埋一齊飛...希望再有機會同你飛啊!
另外, 收了一個voice message, 聽完, 玩死我... 雖然晚上你打番俾我, 我先知自己明天那份東西不是寄俾我的, 不過對於你原本想寄俾我的東西但又寄唔到黎, 的確有點失望既...唔緊要啦, 知道你有心啦...好認同你用"白痴" 黎形容自己啊!
都話啦...無期望就唔會失望...

No comments:

Post a Comment