13 February 2007

倫敦.念念不忘

2007.02.13
今早與你食完早餐後,就坐 10點幾的shuttle 出發...出到downtown 已經 11 點幾了...
係london 坐tube 我覺得都幾方便, 不過大部分的車站都比較舊, 但下面呢條jubilee line 比較 cyber..



 
倫敦給我的感覺, 永遠都是天陰陰的, 聽你說今晚才下雨, 日間的天氣還好, 所以我們就決定去預先打算去london eye...


下面這個位於london eye 附近的心心, 忽然令我記起明天係情人節呢!

更想不到從呢個角度望過去的big ben 仲靚過係對面岸睇...

排隊買ticket 都唔係排得太耐...再做一個好兒戲的 security check 就可以乘london eye 了...一隻london eye 大慨會有15 人左右...大慨坐 30-45 分鐘...

隨著london eye漸漸上升, 加上天色還可以接受 (至少未落雨), 所以都可以清楚睇到london 大部分的景色, 我相信如果夜晚來看會更加美麗同浪漫啊!

big ben 一帶的景色...

river thames...

big ben 的全景...

country hall...好開心終於了左上london eye 這個心願...

乘搭完 london eye, 我地就去左tower bridge...

冇一次我可以係英國影到個藍天...

sightseeing 完畢, 我地就開始shopping 之旅...我地沿著oxford street咁行行行, 不過大部分時間都係window shopping, 因為都怕一行入去就破費...

但再沿著去piccadilly circus 的途中, 經過一間whittard, 專係賣茶包茶葉...最後都買了幾包作手信...

之後我地就去左 harrods, 睇下有冇野買, 但發覺今年的products 同上年差唔多, 加上, 又真係幾貴下, 所以最後都係冇買了...

行完 harrods, 就去左chinatown 行左一陣, 出奇地, 好乾淨, 更加嚇人既, 竟然俾我係chinatown 的門口見到公司的banner, 睇到我同你都 O 哂咀...

呢個時候, 開始下起大雨來...加上一落雨就好凍, 所以我地最後又番番去 harrods 附近的 supermarket 消磨時間...但始終都仲有成個鐘先有shuttle 回酒店, 我地又只好係 shuttle 附近的mcdonald等等等, 等到9 點半...
行左成10 小時, 雙腳真係很累...今晚仲食到好飽好濟.... 但今天, 我是愉快的..
呢首歌, 仲未有機會聽過, 但歌詞, 幾喜歡...

傳說冬季 會遇上初戀
當日我 亦有許過願
共你的偶遇 純白就如白雪
各自害羞的臉
逃避眼神接觸心聲偏揭穿
再會失散已多年後 回味相識一百天
也心慌意亂

忘記熱吻 還是會遺憾
二手相牽 可笑但勇敢
往日曾 留著孖辮的女生
仍依依想念有情人
沒結局 但你微暖的手心早令我抖震

來到花季 戀愛卻枯萎
傷害過 但也早放低
數個冬季後 同伴被誰代替
卻靜靜的思念
寒夜裡曾同用頸巾不放低
再會失散已多年後 回味初戀總帶酸
但暗中帶著甜

懷念你 從沒有害
明晨燈飾拆去後幻景不再 回憶永在

曾有著你 還是太僥倖
二手相牽 最愉快質感
變大人 仍在繼續追問
為何中三的一吻 未發生
別了後 學會懷緬
學到凡事藏著缺陷
先可能 叫那份記憶吸引

忽然我又記得曾經有人說過: 沒有開始就不會有結束...

No comments:

Post a Comment