9 February 2007

我.好安靜

2007.02.09
今次又食唔到toro飯, 次次都話sold out, 激死我....之後又係機場行下, 買多兩支macara...haha! 好似驚死以後冇機會黎咁....
同事們都吐好多苦水....講開 crew meal, 原來今日我地有crew meal, 但 點解阿姐p 冇release 俾我地食既? 搞到都係做經濟客艙的阿姐v 好嬲....決定要做番d野....
忽然我又感覺到明天又會有火藥味....成餐晚飯, 我都冇乜兩句, 只係想好好enjoy 我既魚生飯, 同埋訓個好覺, 明天再作戰......
我的心一直都好安靜, 直至我回到房計下 duty free 條數, 發覺自己收少左其中一位乘客 100 人民幣...

No comments:

Post a Comment