11 July 2007

試用 AUBE Loose & Line Eyes

2007.07.11
近排鍾意左用sofina 條line 的產品, 前個排睇中左下面呢隻新出的 eye shadow...經過幾番考慮, 前幾日去成田的時候, 決定用 2500 yen 買黎試下...
 

淺色個邊係eye shadow, 深色個邊係liquid eye liner...
 
 
其實買的原因係覺得liquid eye liner 好方便, 一畫就上色...第2 日係成田回港的時候, 我就用左這新產品...隻色我好滿意...但原本只需要3分鐘的眼妝, 個朝足足搞左我成10 分鐘先搞掂...因為呢隻liquid eye liner, 要等好耐先乾, 孤菇又冇耐性, 畫好左, eye liner 都未乾, 我對眼皮已經摺埋左...搞到眼蓋位都有埋深藍色的 eye liner...激死我.... (如果我冇合埋眼, 大家唔覺有問題, 但如果我一合埋眼, 就好肉酸囉!)
今晚冇野好做, 我再試多次個眼妝...真係好難乾...忽然好後悔買左返黎....而家真係用又唔係, 唔用又唔係...
都係用番而家用開的 shiseido eye shadow 好了...唉!

No comments:

Post a Comment