6 July 2007

谷氣

2007.07.05 to 06
第 277 次飛行
睇到個topic "谷氣", 大家都估到今次孤菇飛得不太愉快....
不過講到最令我唔開心既, 就係第一程香港去新加坡呢程, 一boarding, 就俾位星男人噴到我一面屁...
話說只係剛剛開始 boarding, 有位坐係42 G既星男人問我41 HJK 有冇人坐....於是我就同佢解釋, 今日班機都幾full, 而家都未肯定有冇人坐...(我記得我大約係咁樣同佢講), 點知佢反應好大, 說: "我叫你check 就去 check 啦, 你同我講咁多野做乜?" 個一刻, 我真係好 shocked 同埋有d 嬲...我心裡暗道:"先生, 你駛唔駛咁講野呀???" 不過我當然冇講啦, 吞左啖口水, 忍住說:"先生, 因為而家仲未收到有關既資料, 所以暫時答唔到你..但我會同你留意下.." 講完, 對方又唔知up 左d 乜, 我已經唔想理佢, 返左入 galley 同阿哥呻...阿哥說:"佢再係咁既態度對你, 你就同我講, 我同佢傾!" 真係謝謝你啊!  呢位星男人有個咁既 要求後, 仲同我partner 拎成 4 個pillow! 我同我partner 你眼望我眼, 我心諗: "先生...你冇野呀麻..." 事後同事仲笑說:"佢有幾多個pat, 要用咁多 pillow 呀...." 哈哈!  到我地做完 service, 去 collection 時, 星男人明明睇到我同我好忙咁收緊野, 點知忽然成5 cm 厚的報紙丟埋黎, 要我收左去...我廢事得罪佢, 死死氣氣拎左d 報紙入galley 先...阿哥一見到就已經估到係星男人所為, 叫我放低俾佢處理就可以了....事後, 我同仔仔講番, 仔仔話俾著佢就行開, 廢事理佢, 唉, 你就得者, 我著緊 uniform, 又怎可以呢?
到第二程去曼谷, 取而代之係一班勁鍾意飲 whisky 既indian...好彩只係 1/2 loading, 同埋有商務客艙的同事幫手, 如果唔係, 我估成個service 一定做唔切...正式service 開始前, 我地會派special meal先...派完, 我就就會 set 個food cart, 開始正式service...但通常呢個時候, 食 special meal 的客人已經食完, 仲開始 2nd drink 添! 今次大部分食special meal 既都係 indian, 佢地大部分都坐係我個zone, 即係 galley 前幾行(around 第50 幾行), service 開始, 我同我partner 同事s 2 man cart...點知經過第 50 幾行時, 開始有indian問我拎多杯 whisky, 一個問完, 又到另一個問...結果我係冇辦法之下丟低左同事s 自己一個做service...到我可以回去做正式 service 時, 同事s 已經幫我派左3 行餐, 搞到我十分唔好意思...做做下 service, 同事s 同我自己都有d野需要, 所以我就返 galley 拎, 點知經過第 50 幾行時, 佢地已經開始要求3rd drink, 4 th drink...仲有位indian 話食完個素食餐唔夠, 叫我拎個素食杯麵俾佢...又有位indian 呢個時候先話佢冇餐食...一時之間, 我邊搞得掂咁多野??? 結果我將所有關於餐的問題交哂俾阿哥攪...而自己狂整whisky soda 同埋 repenlish...唉..我唔係淨係serve 那班 indian 架...仲有好多客等緊我地去 serve 麻! 不過佢地係永遠都唔會明白....唉..
反而今次serve korean 係最開心, 雖然佢地一boarding 佢地就狂打我patpat 同條腰...同埋講一d我永遠都唔會聽得明的韓文..做service 時, 仲要用手語...但起碼佢地一食完就休息...同埋那親切的笑容, 令我自己有少少滿足感...呵呵!
回程曼谷去香港, 以為又係同胞團, 但出奇地, 大部分都係thai...不過又係好多都唔係好識聽英文...幸好有時都有叫仔仔教下我講單字泰文, 今次終於派上場用... 成機都係日本人同thai...雖然冇哂 choice, 但大家都好友善....實在太好了.... 但最估唔到呢一程係最多 duty free order既...仲曾經一度搵唔到新出的 biothern 產品, 幾位同事幫手一齊搵, 將我成個cart 反轉咁濟...點知最後...哈哈...原來...孤菇睇唔到仲有另一個cart 的存在..而那產品就係裡面...真係虛驚一場...
明天又要返工啦....

No comments:

Post a Comment