9 July 2007

大出血呀~~~!

2007.07.08
與blog 友水晶同埋丹尼斯去左aeon centre shopping...首先去左買 cosmetics...用左3000 yen...
10 點去左supermarket, 買左下面呢d 野...
首先有上次同仔仔爭食既杯麵...不過已經搵唔返個d 款....只有下面呢d...左上角的麵鼓湯係買俾父親大人...
 

 
之後有我好喜歡的紅茶系列...
 

然後有我次次黎到日本必食的冷麵....鮮奶同埋咖啡...
 

仲有打算買返香港俾屋企人一起食既刺身, 淨係下面都用左我 2000 yen!  但d 帶子真係大粒到孤菇一定要買...
 

最後我係 supermarket 洗左成 5600 yen!
最後孤菇有成4大袋戰利品...與水晶及丹尼斯打算坐的士去酒店附近dinner, 呢個時候, 遇到兩位阿姐...我地等左好耐, 兩邊exit 都冇的士黎...結果我地決定偷左supermarket 的車, 裝哂所有戰利品, 打算推返去酒店...行左15 分鐘, 兩位阿姐折到的士...仲叫我地上車, 可惜的士只係限載 4 個人, 還掂水晶,丹尼斯同埋我都唔介意行, 加上我地3 個又唔係直接返酒店, 所以我地就叫阿姐返去酒店..兩位阿姐都好好人...叫我地將d 戰利品放哂係車尾箱...佢地幫我地放係酒店lobby, 咁我地食完dinner 返到酒店再拎上房...於是我地3 人就繼續行行行, 好彩有丹尼斯呢位男仔, 加上我同水晶都認得路, 好快我地就去到食飯的地點..
食完飯, 返到酒店...係lobby 見到阿姐, 原來佢驚我地唔識路返黎, 唔放心, 落左lobby 睇下我地返左黎未...真係謝謝阿姐y 呀!!!
回到房, 計計條數, 成份allowance 得8860 yen, 我洗左成9000 yen! 都算係我做左咁耐以黎, 第一次洗凸...更恐怖既係, 我發覺我唔可以將所有戰利品放哂係行李內... 搞到第2 日十分狼狽, 除左要拎overnight bag 同 coat hanger 外, 仲要拎一袋plastic bag...真係好肉酸!
孤菇安慰自己, 黎緊仲有班日本機, 那班機唔可以再大洗架啦!

No comments:

Post a Comment