25 June 2008

紐約二三事

2008.06.21 to 25
第 347 次飛行

這次, 與blog 友米仔同行....仲有機會同一個galley 工作呢!
不過佢都證明左, 同我飛, 的確係會發生唔少小事....
今次紐約二三事, 全部都係發生係去紐約個程.....

Case 1:
坐54 H 同 J 係一對香港情侶, J 那個男人係gold card member...而H 那個女仔, 由上機個一刻我第一次見到佢, 佢一直都冇除太陽眼鏡....乜個cabin 好曬咩?!
我好記得, 佢第一餐冇食, 成日都伏係男朋友個膊頭上訓....連個男人去洗手間, 個女既都依依不捨係洗手間同佢傾左好耐, 先俾個男人入去小解....當時cabin 已經熄左燈, 但佢仲要戴著佢個副太陽眼鏡....
第一group 同事去左休息時, 得我一個係最後的galley 當值, 呢位賽太陽眼鏡既小姐, 走入黎問我有乜野小食, 我照直話有餅乾, 朱古力, 麵包, 同埋杯麵....之後佢走左, 冇耐佢又入黎問多我一次有乜野食, 我照樣說了,
佢就話: "得呢幾樣咋",
我話: "係".....
佢說: "我個胃好痛呀....咁你可唔可以 '煮' 個麵俾我食呀?"
其實當時 tubulence 中, 我已經叫過佢幾次返埋位....但佢都係唔聽....
我說: "而家安全帶的燈號著左....所以唔俾得杯麵你住, 同埋唔該你快d 坐番低..."
她說: "但我個胃真係好痛呀....你仲有冇其他野食呀?"
(我心諗, 我米講左好多次囉...又要我再講...)我說: "一係我俾個麵包你食住先啦...一陣個seat belt sign off 左, 我立即俾杯麵你食..."
我立即去前面galley 拎麵包....再拎去後面galley 俾呢位小姐食....呢個時候, 我見到佢男朋友都係後面galley, 佢男朋友問我係唔係要等個sign off 左先有杯麵, 我話係....我仲同佢講, 麻煩兩位快d 返埋位...
(其實我又唔明, 佢男朋友係 gold card member...點解唔去話下你女朋友呀???)俾左個包那位小姐....她說: " 你可唔可以用 '微波爐' 同我 '叮' 熱個包呀?"
(我心諗....'微波爐' )? 我開始玩野, 我說: " 機上面微波爐就冇啦, 焗爐就有...."
她說: " 咁你可唔可以同我 叮一叮熱個包呀?"
我又玩佢, 我說: " 我唔識架喎!" (我特登既, 一見到佢仲戴住副眼鏡就真係唔多like佢..)然後我再說: "小姐麻煩你快d 返埋位坐...真係唔該你啦, 我唔想講咁多次....個包我叫前面的同事幫你叮熱去啦..." (當時個sign 仲on 緊...仲on 左好耐)
結果我拎左個包去前面galley 麻煩阿姐幫我叮....其實前面個galley 係正那位小姐的座位隔離, 真係唔明點解位小姐係都要搵我搞.....之後呢位小姐同佢男朋友都回到位....我再位小姐講: " 你等10 分鐘, 同事會拎個包俾你..."
點知佢仲話: " 咁你幾時 '煮' 個麵俾我食呀????"
我真係好鬼想鬧死佢....我米講左好多次要等個sign off 先俾到佢囉! 點解佢仲問!!!!!!!!我說: "而家個sign 仲未off 呀! 我off 我立即俾你...好冇?"
說完, 我氣沖沖走了....
最後個女仔一口氣食左成兩個杯麵.....
到2 nd meal 時, 我終於見到個女仔除左眼鏡.....眼大大...但說不上漂亮.....除左眼鏡米幾好囉....唉.....
Case 2:
因為4 個washroom 都係galley 隔離, 所以我都check 得好密下, 好多時見到一vacant 就入去睇睇, 睇下有冇野要執下去....通常第一group 同事休息完返黎前半個鐘, 我都會再check....執得好靚....隔左一陣, 第一group 同事返左黎, 咁我都入洗手間刷牙, 準備訓....發個好夢....
點知一入洗手間, 有個惡夢等緊我.....我竟然見到個廁板的"啦" 位, 有一點點既屎.....範圍都幾大下....好奇怪, 條"啦" 有屎, 但廁板又冇乜屎.....見到咁既情況, 只好講了句: "shit", 之後死死氣氣去清理....我立即走出洗手間, 打算拎隻手套入去搞, 點知呢個時候, 已經有另一位客人走左入去......我真係冇眼睇.....
 
但呢個客人出返黎又冇乜野講喎, anyway, 我再入洗手間清理, 倒左好多水係廁板上, 一倒水, 好多一點點既屎走哂出黎.....我再講多次: " shit".....同埋唔知係唔係d 屎走左出黎, 個洗手間開始嗅....那一刻, 我覺得真係好討厭, 係我訓覺之前, 仲要俾d 咁既野我搞.....
 
 我又唔係太介意清理, 但d 屎係條"啦" 度, 真係好鬼難抹....
 
 我心諗都唔知要倒多幾多次水, d 屎先出哂黎.....重點係越抹越嗅.....
 
 最後我抹得咁上下, 就出返黎....呢個時候見到阿姐同米仔, 同佢地講左....係度真係好多謝米仔....佢幫我繼續抹屎........佢倒哂d gin 同 vodka 去抹....仲抹得幾乾淨下, 真係好多謝你......
 
但那個洗手間, 我唔敢再去....
 
後來我同米仔研究點解d 屎會係d "啦" 度....可能我呢排成日睇法證, 因為我之前check 過呢個洗手間, 發覺廁板上有鞋印, 所以我有理由相信個客應該係mou 係度呵屎....呵呵下, 放個屁, 屁中帶屎, 一放, 就噴到成條"啦" 都係一點點屎囉....(希望大家睇緊我呢篇blog 時唔係食緊野...如果係, 唔好意思..)
回程, 香港o岩o岩落左8 號風球, 但仲係3 號, land 左45 分鐘先land 到, 但 captain 好勁, land 得好 smooth, 不過d 氣流真係好勁, 要小心小心....
咁o岩阿姐同我住得好近, 所以我地齊齊坐的士回家...真好....有時, 有d 錢真係要洗下....

No comments:

Post a Comment