30 June 2008

曼谷夜

2008.06.29

今次仔仔同我補祝生日.....去左曼谷NO 1 的意大利餐廳食野....而我都特登帶左套晚裝去.....
係呢間餐廳食野, 可以影相, 但只可以連人帶景影, 唔可能只係影餐廳內的東西, 所以下面呢兩張相...好明顯係我偷偷地影...


 
食食下, 佢補送番生日禮物俾我.....
之後佢竟然帶左我去state tower 睇夜景......


 
佢做咁多野, 除左想同我慶祝生日外, 目的就係想我答應一件事.....
不過我始終都沒有答應............
p.s 我發覺呢排我都幾有口福...^^

No comments:

Post a Comment