4 June 2008

激氣但開心

2008.06.02 to 04
第 344 次飛行
連飛既第5 日, 就係飛3 day bangkok....即係我第一日bangkok overnight 既加長版....
 
老總係 briefing 問邊個唔係跟佢回香港時, 我舉了手, 佢問我是什麼flight pattern, 我說3 day bangkok, 好多同事都嘩....how nice, 及露出羨慕既眼神....
其實有苦自己知啦....呢班機我係用一班台北turn 再犧牲兩日假換回來的...
 
今日又執到個幾好既位....好耐冇做呢個位, 感覺真係好新鮮....
 
 但我個zone 通常都係坐d tour group....第一程香港去新加坡, 有成團韓國人....佢地一上機就打我patpat 真係少不了....
 
 點知今次有個男人仲扯住我隻手唔放.....原來佢想話我知佢要 blankets....
 
 我隻手差d 俾佢扯斷...

到派餐時又好不順利, 明明銀色cover 既應該係點心配麵, 金色cover應該係蛋,點知冇啦啦有10 幾個銀色cover 裡面係蛋黎既....真係一個驚人既發現....
 
 搞到我每派一個餐都要開一開個cover 睇下....真係好麻煩呢!

到左新加坡, 我個zone落哂d 韓國人, 去曼谷個程就換黎一堆印度人...
 
 仲俾同事笑說我個zone 變左 新德里機....我打趣地說: "係...我會同佢地鬥搖頭..."
 
 真係唔明, 點解佢地次次一上機都要求多多....首先有位印度人坐最後個行, 一上機就問我拎 economist 既 magazine...因為要 business class 先有, 我要花一d 時間先上到去拎....點知佢死吹我...但仲笑笑口....
 
我好辛苦上到business class " 求" 同事俾本 economist 我, 點知佢仲要一本 fortune 既 magazine?!
 
 我再次上到 business class 求救, 同事們都覺得我唔洗對那位印度人咁好....最後有位同事教左我一個方法, 就係同佢講business class 有客睇緊, 俾唔到佢住...最後我如實咁講.....咁佢就冇野啦....又係笑笑口, 仲係咁同我用國語講: "謝謝"....唉, 你同我笑笑口, 仲用國語同我講謝謝都冇用架啦.....我係唔會俾你咁貪心的....
 
 點知....佢take off 同landing 時, 成日都轉個頭望住我....(因為我就坐係佢後面既 crew seat), 搞到我好不自然....

印度人, 成日都同我argue...臨降落, 我check cabin, 見到兩個大大既 suitcase 放左係pax seat 上, 咁我問下周圍既客人那是誰的 baggage, 有位印度family 答我係佢地既...
我說: "would u pls stow these 2 baggages into the overhead locker?"
他說: "i m getting off in bangkok soon,so i put it here..."
我說: " this seat is for the pax, not for your baggages..."
他說: " i m getting off in bangkok..."
我說: " i know, however, this is a loose items that may cause injuries to other pax in case any accident happen...."
他再說: " but i m getting off in bangkok..."
那一刻我真係想爆粗....
我說: " this is the SAFETY requirement that u must stow these into the overhead locker!"
我還用了一個嚴厲既眼神望住佢....
佢終於屈服, 但點知佢話: " then would u pls stow these for me?"
嘩, 你咁大個男人, 要我呢個弱質女子幫你放行李上 overhead locker? 你冇野麻你?
我狠狠說了一句: " sorry, i CANNOT!!!!"
雖然D 印度人令我好激氣, 但俾我遇到一對年老既CHINESE COUPLE, 佢地其實唔係坐係我個zone, 我有次o岩o岩經過佢地身邊, 婆婆用國語同我講, 叫我幫佢填入境表....因為我既國語一向都唔掂, 加上我當時好忙, 所以我話我做哂d 野先幫佢填....然後我打算refer 俾一位識講國語既同事....我refer 俾同一條 aisle 工作既男同事...好啦, 做做下service, 婆婆又叫住我...叫我幫佢填....因為我當時又好忙, 我說一陣我再幫佢...同時, 我發覺位男同事完成無動於衷囉!
如果我識講國語, 我就唔洗搵佢幫手啦....唉....最後我差唔多做哂d 野, 就係呢個時候, 我去到邊, 婆婆就跟我去到邊....情況真係好搞笑...咁多cabin crew, 係要追住我呢個最唔識國語既人....哈哈!
 
 最後我同阿姐講聲, 放低哂手上既工作, 幫佢填左先, 佢地係坐一行3 個位...因為得兩個人, 所以有個吉位, 我一幫佢地填, 婆婆立即坐左隔離個位....空出一個pax seat, 叫我坐低填, 我覺得工作時間坐係 pax seat 不是太好啦, 所以我refused, 但婆婆就好似當我去左佢屋企咁, 死都拉我坐埋去....最後我都係坐左....婆婆仲準備好哂d 筆呀, passport 俾我填....幸好婆婆既國語唔係好難聽, 而我既國語佢都明....發覺佢地兩個係自己去曼谷玩二人世界, 真係羨慕死人...

去到曼谷發生既事, 下篇blog 再說吧....

No comments:

Post a Comment