11 June 2008

好友移城 - 空服篇

2008.06.11

原本今次放大假打算去德國, 但因為孤菇爺爺既離去, 要空出兩日辦喪事, 所以最後改為去日本九州...
之前叫過大家估下我同邊位blog 友去玩, 好多人都估中左, 就係lowbay 啦...!
其實我都好期待同lowbay 一齊玩, (1) 第一次同佢去玩, (2) 今次我地租左車, lowbay 負責渣, 兩個女仔渣住架車周圍走, 都係第一次....(3) 孤菇未試過正式去日本玩過....
那天, 約左lowbay 早上7 點係機場等, 之後check in....食個早餐....之後就慢慢行去 boarding gate....
點知臨上機時, ground staff 叫我個名, 睇黎幫我地 check in 既staff 未訓醒, 竟然只係入左lowbay 的 passport info, 冇入我既....
anyway, 入番就有得上機啦.....

想不到3 個鐘頭既機程, 都會有d 小事發生既....
(1) 因為班機唔full, 係我同 lowbay 搵緊d 空位打算訓覺時, 竟然有位日本客走埋黎俾卡片我地兩位...
(2) 我地都未去到福崗, 因為一前一後係機上一人買左一副太陽眼鏡...哈哈哈!
去到福崗, 大慨係中午時間....我地要搵車出downtown....仲以為international 個邊有地鐵坐, 點知原來要坐 shuttle 去番 domestic 個邊先有地鐵坐去town, 真係好唔方便呢! 加上個日又落雨, 真係好狼狽....
我地係酒店放低左d 行李就坐地下鐵去姪浜, 再坐shuttle去 Marinoa City Fukuoka....呢個outlet shopping 一下....
但shopping 前, 我地需要食個lunch 多d....哈哈!
 

就係咁, 我地shop 到6 點, 就坐303號巴士回酒店....
今天真係好累, 因為太早起身了....
shop 完, 又餓, 我地就去左天神既地下街搵野食....最後俾我地搵到下面呢個豬扒飯....yummi!
 
 

No comments:

Post a Comment