30 June 2008

有壓力

2008.06.29 to 30
第 348 次飛行
這班機, 我覺得係近期最辛苦的....
我一直都認為, 如果客人麻煩....班機辛苦極都有限, 但如果你跟著係阿哥同阿姐麻煩, 成班機都會好辛苦....就算只係短短兩個鐘的機程, 你都會覺得好似要對住佢成世咁....
這次, 我就對住一位升左10 個月的阿哥.....印象中, 你未升個時同佢飛好好人冇乜野, 連另外一位同事都係咁講, 但點解升左做阿哥會變左咁麻煩架?!
佢好有佢既一套style, 例如galley 內的東西要點放, 一定要跟足, 好似第2日我地take over 另一班機, 上set crew 將d 東西放左係第2 度, 佢要放返前一天原來他放的位置.....同埋又做左d唔多等洗既野....拎個ice bucket 裝 lemon tong, beard tong , 係就係好....可惜我3 程機掂都未掂過呢個ice bucket....點解? 原因係我發覺佢唔多鍾意我地掂佢galley 內的東西....even bread, main course, 佢成日都話佢拎俾我....但我遲遲都未等到佢出黎repenlish 我, especially 第一程, 我真係做到火都黎.....我冇beard, 冇main course, 乜都冇....我只好係走廊上齋等....等.....
第一程我地 serve brunch, 所以通常我地只會帶 tea/coffee, juice, 同埋少量的soft drinks...點知今次唔知點解, 勁多人晨咁早都飲汽水....搞到我成日都要回galley 拎soft drinks....行左成幾次...." 做乜咁快又返黎...", 唉, 你估我想咩....佢都有眼睇, 我次次都拎好多 drink 俾我partner...但真係好多人飲, 仲飲得好勁...我都控制唔到.....可能佢見我成左幾轉....到第2 程sin - bkk, 佢改左個service plan, food cart follow by drink cart!!!!
 我地用既係最大的機777-300....當時都有成230 個客....加上又有business class 的同事幫手, 所以還可以....不過呢, 呢個cabin 真係好長長長.....同埋我又係做做下乜都冇哂....幸好親愛的老總經過, 幫我手派下 tray 同埋 repenlish, 如果唔係, 我怕我會死係條aisle 上....

就係呢個時候, 遇到客人的問題....話說我派special meal 時, 有位indian 的女人話我知佢唔食佢既印度餐, 咁我問佢係唔係決定成程機都唔食....佢話yes....我仲double confirm 多一次....佢都話yes....之後我地開始 normal meal service....老總當時同我出cart....點知那位印度女人話要食佢既印度餐, 我已經叫唔住老總話俾佢知個實情.....後來阿姐應該有同老總講那位印度女人放棄左佢的餐, 老總又問我, 我照講俾佢知...老總都估到印度人d 煩野, 佢叫我問多次個印度女人, 咁我問啦, 點知佢話食喎, 咁我質問佢點解頭先話成程機都唔食....仲答我yes....佢話佢的 meaning 的遲d 先食.....我真係俾佢吹帳....
 不過佢都有同我say sorry, 咁就算佢啦....但呢個印度女人就搞到另一位印度客complain 我地啦...因為原本我地係release 左個印度餐俾另一位聲稱自己有order 到印度餐, 但個list 又冇佢個名的印度 family....但因為個印度女人話要番個餐, 搞到我地要還番個餐俾佢....結果個family 冇印度餐.....當我地諗緊其他method 時, 他一句: " i want to complain...blahblahblah..." 下刪一百字....
 
 老總當時在場, 立即上前拆掂佢....我覺得佢好型....
 
老總係一個好 support crew 的人, 有佢係度, 我真係好開心...

後面阿姐知道我成日都做呢班機, 問我其實food cart follow by drink cart 可唔可行....我都好老實咁講....以咁既loading, 同埋有其他同事幫手, 就還可以, 但如果full load, 一定唔可行......另一位同事都點點頭話係....因為今次得230 個客, 時間都只係o岩o岩好.....
仲有好多好細微既野阿哥會pick on us.....所以搞到我同我partner 都唔係太開心, especially 我partner 吧.....
好似回程...有個客同小朋友last min 先上機, 咁佢地問我拎 children games, 咁我抽左3 份, 諗住俾佢地揀...點知阿哥拎走左我手上的其中一份, 說: " 呢份係 ex hkg, 唔好俾..' 佢真係好有原則, 但我個人認為, 都last sector 啦.....如果客人係鍾意既話, 點解唔俾多個choice 佢地者?
回程.....佢終於連後面的阿姐都辣著埋.....
 話說回程班機係斯里蘭卡黎, 之後去到曼谷, 我地上機再回香港.....因為係斯里蘭卡去曼谷個程, 兩個餐梗有一個係 indian veg, 但曼谷去香港兩個餐都係雞....咁我又係做派餐的那位.....問佢地要乜野choice, 因為都幾多印度人的關係, 所以好多人都話自己係食印度菜.....可惜阿姐又唔夠extra印度餐.....結果真係搞到一鑊譜......
 
 我成日派派下餐, 忽然好唔想派......
 
最後d 客都好好, 話俾多個牛角飽佢地食都ok.....真係好多謝你地的體諒....
 
 其實呢個方法係我提議, 因為我都唔想阿姐難做, 明知佢冇哂印度餐, 連extra 都冇....我好明白.....冇乜必要, 我真係唔想煩到佢.....

咁我派哂餐, 打算走去問那幾個食印度餐的客有冇connecting flight, 咁可以試下幫佢order special meal, 等佢下程機有印度餐食....我問完, 將個info 交左俾阿姐, 阿姐再俾老總, 咁我循例都要同阿哥講聲.....點知我同佢講完, 佢問: " 你知唔知上set crew 有冇pass special meal 的infomation 俾阿姐?" , 我心諗: " 你做乜問我? 1. 我唔係阿姐... 2. 我唔係乜都知架!", 我答佢唔知...最後佢真係走去問阿姐....阿姐好唔開心, 因為佢覺得阿哥質疑佢的能力.....其實我同阿姐都覺得, 就算上set crew 有冇pass 個info 落黎, 事實就係唔夠印度餐....咁仲追究黎做乜.....阿姐興興地, 仲爆埋阿哥成日想搶住check special meal.....最後佢話: "佢可能會覺得我做野唔得..." , 我說: " 我都覺得阿哥覺得我做野唔得...哈哈", 阿姐說: "下次俾我同佢飛, 我唔會同佢客氣...."
班機就咁完左......佢都算係我第一個遇到新升又那麼麻煩, 仲要係男crew...唉.........

No comments:

Post a Comment