17 April 2008

櫻花.布魯克林

2008.04.12 to 13

訓醒覺, 第2天就叫埋糖果阿姐一齊去explore brooklyn 一帶的環境, 話哂我同佢仲有好多同事都係第一次住呢邊....
食野個條街就ok....但行街個條fulton mall, 真係好多黑人....好似成個小bombay 咁...==.==, 仲要成日有人走埋黎"yo" 你....所以行行下我地兩位都冇癮...
第3天, 我又去番第2 天去的越南restaurant lunch...每次食越南河, 我總會記得那一次....
由於我去紐約那兩天, 天氣都不是太好, 所以都諗左好耐去唔去遠少少既地方....最後還是去左..
去左east parkway既 brooklyn botanic garden...
不過中途有d 插曲, 話說本來坐 2,3 號線會直接去到, 點知呢兩日2,3 線會停駛, 起初我又唔知喎, 出左閘諗住transfer 時先知...又要我洗多兩蚊美金坐多次車, 搞左一大輪, 先知4 號線會經埋2,3號線的站....朦查查既唔止我一個....仲有好多旅客, 都係拎住張map 係咁問人....同埋唔知係唔係太多人問票務處職員同一個問題呢? 幾位職員都好唔友善囉.....
點都好, 最後都順利到達, 果然好多人黎到呢度睇花...有華人, 韓國人, 日本人, 當地人...等等...
賞花吧!


















 
影完d 花, 我又有一個念頭: 真係好想買單鏡! 不過真係好重!
今次我幾乎將所有相片都放左上去flickr 的album 那裡, 因為太多花啦, 揀到我眼花, 大家可以click 依舊留言那個website, or click Cherry Bloosom in Brooklyn 

No comments:

Post a Comment